@ Nands..

A

Anoniem

Guest

Ha,

Besef me nu ik thuis ben dat mogelijk JIJ die taart had gemaakt nij Pauline??
Ik dacht dat hij van de bakker kwam en nu net valt pas het kwartje over het feit dat jij een taart zou gaan bakken... ONGELOOFLIJK!!

Wat ontzettend goed zeg,.. jeetje..

Kay ik vast iets lekkers bestellen voor 30 juli bij jou?
Of kan ik op cursus komen?

Nogmaals waanzinnig knap zeg!!!!
Mooi én lekker!!

Esmé mv Kay

hahahaha kleur van je haar?
Ik zei nog dat ik nanda haar taart pas aan ging snijden nu jullie er waren hihi
geeft niet hoor

Ja drong niet door denk ik,.. dacht dat ze het gekocht had en nu dat ik je taart foto's bekeek besefte ik het pas!! Toen herinnerde ik me ineens dat ze iets zou gaan maken.. Wat een werk,..

Schaam me dood...

Esmé mv Kay

Joh maakt niet uit. Het is echt niet zo dat ik loop te verkondigen van kijk dit heb ik gemaakt, vind het gewoon leuk en dit zijn de manieren om iets te maken en het zelf niet op te eten (sorry... staat raar, maar het gaat nu net zo lekker met het lijnen)

Ik wil het je best leren, is niet zo moeilijk, alleen wel wat werk en veel rommel.

Als je verslaafd ben moet  je er  een huis voor bij bouwen want je verzameld heel veel spul.

Ik hoor het wel! Je hebt mijn adres.

Groetjes Nanda

PS. Het was erg gezellig vandaag en wat heb je toch een lekker mannetje, die ogen... zucht...

Maar dat lijnen gaat je goed af zeg!
Ik herkende je amper.. Nou ja, ik herkende je wel, maar je snapt wel wat ik bedoel hahaha..

Je hebt weer een wat scherper gezicht, je haren zaten geweldig mooi en je straalde!!
Een hééééél andere mama als destijds in Dongen..
Maar ook het haar van Tess was heel gaaf! Lekker vlot koppie!
Nou we zakken nog wel keertje richting jullie hoor
Dat hier de deur open staat is wel bekend dat ik zo hahahahaha..

Slaap lekker Crea bea!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan