@Nands!

Hey!

Ik las net je berichtje op mijn onderwerpje "Bedankt voor de tips", daaruit blijkt dat deze zwangerschap van jou ook de "2e leg" is zeg maar of heb ik het mis? Bij mij ook namelijk, Tygo is van een andere vader! En zo grappig, jij bent ten huwelijk gevraagd op valentijnsdag, ik ook alleen dan vorig jaar! Wilde ik even kwijt! Voor de rest alles goed? Ik  vind het ook pittger hoor deze keer! Ik ben benieuwd hoe de laatste weken zullen gaan, ik heb van Tygo tot 36 weken doorgewerkt 40 uur in de horeca! En nu,,,nu ben ik na een ochtendje al kapot!!  Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ik ben verplicht in het ziekenhuis, Tygo is met een keizersnede gehaald ivm stuit en ik krijg met 30 weken een echo om te kijken wat de jongeman doet....nou ik hoor wel van je!

xx

Hoi,

Inderdaad is de vader van Tess niet mijn huidige vriend. Haar vader heeft me aan het begin van de zwangerschap verlaten, eigenlijk was hij nooit bij mij, maar goed hij heeft besloten dat hij hier niet verder mee wilde en ik maar een abortus moest doen, terwijl we er echt over gepraat hebben en het een bewuste keuze was om zwanger te worden. Hij was ook erg jaloers en natuurlijk begon op een gegeven moment te zeggen dat ze niet van hem kon zijn. Tja ik weet beter, maar goed. Ik heb zijn naam op het kaartje gezet, ook als een soort van straf, we hebben veel vrienden en ik vond dat die het ook moesten weten. En nu heb ik al meer dan een jaar niets van hem gehoord. Zelfs niet op de verjaardag van Tess. Een lafaard en hij kan ook maar beter weg blijven. Hij is trouwens geen Nederlander en zal ook niet zo makkelijk Nederland in komen.

Nu met Alexander is het anders, een heerlijke relatie en hij heeft Tess erkent als zijn dochter,  dus ook Tess gaat niet meer vaderloos door het leven. Ik wilde het leeftijdsverschil tussen Tess en nr 2 niet te groot laten worden en daarom hebben we al heel snel besloten om voor een kindje te gaan.

Wat leuk dat ook jij gevraagd bent op valentijnsdag! Lief toch? Ben je al getrouwd of moet het nog gebeuren??

Ik werkte bij Tess 40 uur, ben iets meer als 6wk van te voren gestopt, moest ruim een uur heen en terug rijden en dat met files, het was geen pretje.

Nu stop ik 5wk van te voren en neem een paar dagen verlof op voor die tijd, veel atv dagen dus anders zijn die ook maar weg. Vanaf deze week ga ik een dag minder werken. Werk nu 36 uur, in 4 dagen. En heb veel verlof staan, dus die kan ik nu mooi gaan gebruiken.

ehhh kweet niet of je nog meer vragen had... zal zo nog ff checken, maar geloof dat dit ze waren.

Blijft leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met een gemengd gezin :)

Liefs Nanda

Oja toch nog wat vergeten. Ik moet ook verplicht in het ziekenhuis bevallen, vorige keer kwam de placenta niet en die is operatief verwijderd. Met veel bloedverlies. Kans op herhaling is groot, dus mag ik weer fijn naar het ziekenhuis. Ben er wel blij mee, thuis is het krap en daar is alles bij de hand.

Liefs Nanda

hier alleen een stiefmoeder;)iets anders dus...
mijn man heeft uit zijn eerste huwelijk 3 kinderen,een tweeling,jongen en meisje  van 21 en een dochter van 24.aaron is nu net 2 en nu komt onze laatste spruit!

wat lijkt het me erg om verlaten te worden als je zwanger bent,onvoorstelbaar zeg wat mannen kunnen doen,grrrrrrr...

mama van tygo,heeft tygo nog contact met zijn vader of ook niet meer?is ook wel zwaar als je zo'n jong kindje hebt en het dan alleen doen,gelukkig heb je nu een goeie man!:)

groetjes nienke...

sorry als ik te nieuwsgierig ben hoor

@Nienke

Hoi,

Bedankt voor je reactie! Maar mijn situatie is super hoor! Ik heb heel goed contact met de vader van Tygo en hij gaat 1 x in de 2 weken een weekend naar zijn vader en voor de rest woont hj bij mij! We zijn gewoon goede vrienden van elkaar en drinken ook samen koffie, ik ben hier heel blij mee dat het zo kan gaan vooral voor de kleine man! En nu de 2e komt is het gewoon zijn broertje en zijn vader vind het ook heel leuk! E njij, hoelang zwanger? En wat krijg je?

groetjes

hoihoi,

ik ben 23 weken en 2 dagen zwanger...
wat het wordt houd ik nog even geheim,van mij mag iedereen het wel weten maar manlief wil dat niet,dus daar houden we maar rekening mee

sinds vandaag zit ik in de ziektewet,ik werkte nog maar 2 uurtjes per dag maar dat ging ook niet meer helaas,dus nu thuis,weet nog niet wat ik ervan vind eigelijk:(

super dat je zo'n goed contact hebt met je ex!de kinderen van mijn man hebben opzich ook wel een goed contact met hun moeder,maar die woont aan de andere kant van het land,dus het is niet altijd even makkelijk voor hun...met de jongste heb ik wel een goed contact,met zijn zoon niet,maar die is autistisch en met de oudste is het moeilijk,maar ja die is maar 4 jaar jonger als mij en vind het allemaal maar moeilijk,iets wat ik wel een beetje kan begrijpen....

ze zijn gelukkkig wel gek met hun broertje en hopelijk ook met deze kleine uk straks!

groetjes nienke

Terug
Bovenaan