NAOMI MOET WINNEN! Hier de link!!!! En hou dit bericht een beetje boven!

A

Anoniem

Guest
Kom op meiden allemaal even stemmen!!! We laten toch niet iemand anders winnen???!!!!

Hier de link.
stem hier op Naomi!!!
Karin had de link ook al eens geplaatst.

Succes!!

groetjes,
Daphne

Ja, stemmen allemaal!
Ze heeft nog maar 40 stemmen, en dat met  meer dan  150 moeders hier. Hoe kan dat nou? We hebben haar foto zelf verkozen tot mooiste foto van de maand juli, dus moeten we er nu ook op stemmen!

groetjes,
Karin

ik kan niet stemmen!! hij zegt steeds wachtwoord verkeerd en als ik mij opnieuw aanmeld dan zegt hij dat ik al aangemeld ben en dus niet opnieuw kan,

heb nu niet veel tijd maar ga het vanavond nogmaals proberen

Ik heb mijn vriend nog even op Naomi laten stemmen! Ze  moet in de tot 3 komen en  blijven.  

Die  nu op nr 1 staat wordt er nog wel uitgehaald, want die kreeg in 40 minuten ook meer dan 40 stemmen en dat kan gewoonweg niet.  Ze controleren het daar alleen altijd achteraf, dus das wel jammer.

up up up

Hee Natas, is dat jouw Anne die meer stemmen heeft dan Naomi?

Ja, en ik heb helemaal niemand gevraagd om te stemmen! Heb alleen zelf gestemd, maar toen wist ik niet hoe of wat bij babyplaats. Ik heb ook op Naomi gestemd!
Maar zal iedereen vragen om op Naomi te stemmen (maar misschien stemmen ze dna ook automatisch op Anne, ik weet het ook niet)!

Sorry,.....

Terug
Bovenaan