nappy wrapper

hallo,
zag vandaag dat de nappy wrapper bij de prenatal in de aanbieding is. zijn er mensen die ervaring hebben met dit systeem voor de vieze luiers? wij hebben in onze wijk nog geen rolemmers dus ben afhankelijk van vuilniszakken. de poepluiers blijf je ondanks een luierzakje ruiken in de vuilnisbak, vandaar dat ik dacht dat dit misschien een oplossing is. het is niet goedkoop dus ik dacht ik vraag het hier even.

alvast bedankt

Lisa
 
Hoi Lisa,

Ik ben erg blij met de nappy wrapper. Ik gebruik hem nu zo'n negen maanden. Hij is gemakkelijk in het gebruik en heel belangrijk: je ruikt de luiers niet. Behalve als de nappy wrapper heel vol zit, maar dan is het ook tijd om hem leeg te gooien. Ik vind het ideaal!

 
Hoi Lisa,
Ik gebruik de nappy wrapper nu ruim 2 mnd en ik vind het ideaal!! Je ruikt niks. Ik leeg hem wel elke week. De navulling koop ik in de reclame dus dan valt het ook wel mee.
Succes!
 
wij gebruiken de nappy wrapper nou ook bijna 9 maanden, perfect, je ruikt niks. Zou echt niet anders willen. Wij hebben trouwens wel een kliko, maar zelfs als je die hebt ga je toch niet elke keer met een poepluier naar buiten toe.

Echt aan te raden die nappy wrapper!!!
 
Terug
Bovenaan