nappywrapper

Hoi dames,

Heeft er iemand ervaring met het gebruik van de nappywrapper of een soortgelijke, maar dan van een ander merk. Het lijkt mij wel erg handig en fris om zo de luiers reukloos weg te gooien. Het is wel wat duurder, maar dat heb ik er wel voor over! Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Groetjes,
Claudette 22 + 4
 
ja, wij gebruiken hem al 1,5 jaar.... Maar geheel reukloos is het niet hoor! Maak je geen illusies! Het is dat onze "Otto" slechts één keer in de 2 weken geleegd wordt en naast de voordeur staat, anders zouden we het ook gewoon met (2e hands) plastic zakjes voor de poepluiers af kunnen. Etos verkoopt ook van die speciale luier-zakjes, maar ik heb gen idee wat die dingen kosten. Laat het afhangen van je vuil-ophaal-systeem. Kun je je afval dagelijks ergens dumpen, dan zou ik me de kosten besparen!
 
Ik had er eerlijk gezegd niet zo veel euro's voor over. Bij ons gaat de poepluier gewoon in een plasticzakje in de clico (buiten) en je ruikt er niets van.
Trouwens.... wist je dat borstvoedingpoep helemaal niet stinkt!
 
Wij gebruiken de nappy wrapper ook al een tijdje en inderdaad, dat ding is verre van reukloos! Het werkt wel een stuk beter dan een gewone luier emmer, maar je kunt inderdaad ook gewoon de poepluier in een plastic zakje stoppen.Dat doe ik vaak als ik beneden ben (de nappy wrapper staat boven). Ik gebruik daar overigens gewoon goedkope euroshopper zakjes van AH voor en geen speciale (en dus waarschijnlijk duurdere) luierzakjes. Want met drie kinderen in de luiers letten we natuurlijk wel op de kleintjes! Mocht je overigens besluiten een nappy wrapper aan te schaffen, dan kun je op hun website voordelig de cassettes bestellen. Scheelt echt een stuk met de winkel.
 
Ik doe aan kinderopvang en heb dus heel wat vieze luiers. Ik kan niet meer zonder mijn nappy wrapper. Hier wordt het huisvuil maar alle 14 dagen opgehaald en zeker in de zomer scheelt het heel wat. Ik vind dat je met de cassettes ook erg lang toekomt en daardoor is het niet overdreven duur.

Ook al is het niet 100% reukloos, om de bak leeg te maken vind ik ook een stuk appetijtelijker dan bij een gewone luieremmer.

Ik weet natuurlijk niet of het zijn geld waard is bij maar 1 kindje.

groetjes
 
Wij hebben een dochter van bijna 3. Toen ik zwanger was van haar, heb ik op de 9maanden beurs de nappy-wrapper letterlijk in m'n schoot geworpen gekregen! Maar echt super geweldig vind ik 'm niet. Als ik hem had moeten kopen en wist wat ik nu weet, dan had ik er het geld niet voor over gehad. (niet geurvrij, terwijl dat wel gezegt wordt. en behoorlijk prijzig)
 
Hallo,

Ik kan niet zeggen of hij goed werkt daar ik nu 36 weken zwanger ben maar ik hoor van iedereen goede berichten.
Toevallig heb ik er vandaag 1 gekocht bij de prenatal zijn nu nl. in de aanbieding van 54 euro, voor 29 euro!
Dus he als je er toch een wil dan moet je nu ff snel van je voordeel genieten, succes ermee.
 
Hallo,
even een korte tip van mij (M. had jullie forum open laten staan ;-)

http://www.kinderwebwinkel.nl/
of
http://www.a3products.nl/

voor nappywrapper vulling en/of apparaat zelf voor scherpe prijzen online te bestellen.

Succes!

PS En het is absoluut een aanrader boven zo'n emmer. Zeker als je niet na elke luier naar de Kliko wil lopen. Emmer voor plasluiers, Nappywrapper voor de "zwaardere vervuilers"
 
Terug
Bovenaan