Naprotechnology / neo fertility ervaringen

<p>hallo dames, het afgelopen jaar heb ik helaas 4 miskramen gehad. Voor mij brengt dit een hoop verdriet met zich mee, maar de wens om een kindje te krijgen blijft. we hebben meerdere onderzoeken in het ziekenhuis gehad maar de mogelijkheden in nederland bij een herhaalde miskraam zijn (in mijn beleving) beperkt. Artsen blijven zeggen dat het “pech” is, maar voor mij voelt dit toch anders. Om deze reden overwegen we om toch een behandeling in het buitenland te gaan doen: naprotechnology. Mijn schoonbroer en zus hebben dit traject twee keer met positief resultaat gedaan. Ze zijn erg tevreden. Ik vroeg me af of hier ervaringen zijn met naprotechnology? Positief of negatief, ik hoor het graag</p>

Hoi Loes,
Wat een rotverhaal, 4 miskramen...?
Helaas geen ervaring. Maar ik ben wel erg benieuwd wat dit dan precies inhoudt? 

Het is een beetje lastig uitleggen maar in jip en janneke taal komt het volgens mij op hetvolgende neer:
de technologie leert je signalen van je eigen lichaam te interpreteren, o.a. Om zo bv je ovulatie te herkennen. Verder doen ze verschillende keren bloedonderzoek waarbij ze verschillende hormonen testen. Ze weten hoeveel hormonen er gemiddeld bij iemand die zwanger is in het lijf zitten in verschillende fase van je cyclus. Mochten jouw hormoonwaardes daarvan afwijken dan kunnen ze extra hormonen voorschrijven.
Er zitten verschillende klinieken door heel europa en er is ook veel onderzoek naar gedaan. Ik weet zelf niet waarom het niet aangeboden wordt in NL
https://www.fertilitycare.nl/

Hoi loes, 
ik zit momenteel in het project.
tot nu toe erg positief. Ze kijken naar het al geheel op natuurlijke manier.
ben wel benieuwd wat je zus en zwager hadden, omdat ze hier heen zijn gegaan.
bij mij vonden ze geen oorzaak in Nederland.

Terug
Bovenaan