nare bijwerkingen

A

Anoniem

Guest
wie heeft er ook zón last van misselijkheid en overgeven...heeft er iemand tips??

een vriendin heeft daar ook veel last avn gehad de 1e 12weken. Haar verloskundige heeft haar op gegeven moment geadviseerd om zichzelf niet te dwingen tot eten. Slik een multivitamine-preparaat voor zwangeren, dan krijg je de meest noodzakelijke dingen binnen, probeer regelmatig kleine beetjes te eten (licht verteerbaar) en vaak kleine beetjes tegelijk te drinken. Echt adviezen/ tips om misselijkheid tegen te gaan, zijn er niet, maar misschien heb je hier wat aan. Bij haar werd het hierdoor wat minder en na de 12weken was t ineens over!
Sterkte en hopelijk trekt t snel bij je weg!!
Mira, sinds 02-01 trotse mama van jaap

een vriendin heeft daar ook veel last avn gehad de 1e 12weken. Haar verloskundige heeft haar op gegeven moment geadviseerd om zichzelf niet te dwingen tot eten. Slik een multivitamine-preparaat voor zwangeren, dan krijg je de meest noodzakelijke dingen binnen, probeer regelmatig kleine beetjes te eten (licht verteerbaar) en vaak kleine beetjes tegelijk te drinken. Echt adviezen/ tips om misselijkheid tegen te gaan, zijn er niet, maar misschien heb je hier wat aan. Bij haar werd het hierdoor wat minder en na de 12weken was t ineens over!
Sterkte en hopelijk trekt t snel bij je weg!!
Mira, sinds 02-01 trotse mama van jaap

dank je wel ga ik zeker proberen!!!en gefeliciteerd met je zoontje...

Er zijn sinds kort van VSM mama granules verkrijgbaar voor misselijkheid ed. Heb ik zelf ook geslikt en het werkte bij mij heel goed..
Succ6!

Bij mijn 1e zw.schap ben ik 12 weken misselijk geweest en bij de 2e x 16 weken. Geen leuk vooruitzicht, ik weet het!!! Maar ik hield echt bijna niks binnen en moest wel 10 - 12x spugen per dag. Omdat er gevaar voor uitdroging was, heb ik via de huisarts medicijnen gekregen. Emesafene bij de 1e en Promethazine bij de 2e. Dit bracht het spugen terug tot 2 a 3x per dag. Ik heb 3 maanden in de ziektewet gelopen!!
Als het dus echt niet meer gaat...naar de huisarts!! En probeer positief te blijven: als de placenta de werking van het hCG hormoon overneemt (tussen de 10 en 14 weken), verdwijnen je klachten als sneeuw voor de zon. Vooruit kijken dus!!!
Succe, Patricia

Terug
Bovenaan