Nare dromen

Hebben jullie ook zo af en toe last van nare dromen? Ik droom steeds over ongelukken. Vannacht droomde ik dat Mijn zoontje onder een bus kwam. Bah, ik ben gewoon de hele dag van slag door zo'n stomme droom. Toen ik van Thijs zwanger was, had ik ook al zulke achterlijke dromen.
Sorry, ik moest het even kwijt.
Groetjes Wendy

Hoi Wendy,

ik heb ook last van dromen. Niet zo zeer nare dromen, maar gekke dromen. Onze kleine is best beweeglijk in mijn buik. Ik denk dat ik daardoor hier wel eens over droom. Zo heb ik al eens gedroomd dat het kindje rechtop wilde gaan staan in mijn buik en ik het helemaal moest terug drukken en tegenhouden. Of dat er een armpje of beentje onder aan mijn buik echt helemaal naar beneden uit steekt, maar dan wel met mijn vel er omheen. En ook hier weer dat ik het dan met mijn handen op z'n plek moet houden...... Heel vaag dus.......
Blijkbaar zijn we in ons hoofd er onbewust ook flink mee bezig!

Groetjes!

ik ben een mei mama maar ik heb bij iedere zwangerschap van die rare en enge dromen gehad misschien dat het door de hormonen komt ik was er ook flink van slag af ik droomde ook dat er mijn zoontje niet meer leefde schrok dus wakker lag hij toevallig tussen ons in was nog nooit zo blij dat hij stiekum bij ons was komen liggen

Oh ja heel herkenbaar en heel irritant.
Ik droom altijd al veel maar vooral hele rare dingen, heb ook al op de begrafenis van de kleine gestaan echt vreselijk. gelukkig kan ik ze niet allemaal onthouden en zitten er soms ook gewoon alleen gekke tussen die niet erg zijn.
Het blijven dromen en die zijn er om je angsten en ervaringen van overdag te verwerken.
Dus daar moet je je dan maar aan vast houden...

Terug
Bovenaan