Nare geurtjes en honger.

Vraagje:



Herkennen jullie dit:

1. Ik ruik de hele dag hele nare dingen. Op mijn werk zijn we midden in
een verbouwing in ik vraag mijn collega's wel eens of zij het ook zo
naar vinden, maar ze ruiken helemaal niks. Ik kan bijna niet meer naar
het toilet (ook thuis niet en daar is het toch een heeeeeeeel stuk
schoner dan op mijn werk) vanwege de stank die kennelijk alleen ik
ruikt. Vaak vind ik ook mijzelf stinken, niet naar zweet of iets anders
bekend, maar gewoon onherkenbaar naar.... Ik wordt er niet echt
misselijk van, maar het kan wel een aanleiding zijn tot overgeven. Ik
heb altijd wel een gevoelige neus gehad, maar dit slaat echt alles en
ik wordt er echt naar van.

2. Ik moet ongeveer 1 of 2 keer per dag overgeven. Dit komt dan omdat
ik honger heb. Ik ben meestal niet misselijk, maar heb dan een
hongergevoel en als ik dan niet binnen 2 minuten wat eet, dan hang ik
boven de wc (en dat is al zo naar!).



Herkent iemand deze dingen?



Groetjes,



Sandra

 
Ohh, wat herkenbaar! En wat vreselijk irritant! Toen ik zwanger was van mijn 2e dochter, had ik dat ook. Bij mij was dat voornamelijk de geur van de koelkast. Vreeeeselijk gewoon. Ik moest eerst een hap lucht nemen, dan snel de koelkast open doen, eruit halen wat ik hebben moest en dan snel die deur dicht doen en wegrennen!
Je wilt niet weten hoever die geur dan de ruimte indringt!!! Echt om over te geven!!! En hoe vaak je iets in en uit de koelkast zet, daar kom je dan pas achter! Als het even kon, liet  ik het een ander doen. Gelukkig is dat absurde reukvermogen daarna weer tot normale proporties teruggedrongen. Dus, er is hoop!
Anita
 
Dit is ook voor mij zeer herkenbaar. Ik kan niet meer tegen luchtverfrissers. De elektrische stekkers van Ambi Pur, Brise one touch en de potpourri die bij ons op het toilet staat vind ik vreselijk. Ook vind ik mezelf vaak stinken en kan niet tegen de lucht van mijn kleding. Als ik net iets uit de kast haal en het ruikt nog naar wasmiddel (gewoon het frisse schone luchtje dus) draait mijn maag om en wordt ik licht in mijn hoofd. Het is echt vreselijk maar ik heb dit al 29 weken en denk niet dat het nog over gaat voordat de kleine er is.

Wat dat eten betreft zou ik er voor zorgen dat je maag altijd een bodempje heeft. Dingen als Sultana ´s kan je makkelijk in je handtas stopppen en zijn dus makkelijk voor tussendoor als je snel iets nodig hebt. Geef er gewoon gehoor aan want spugen is ook niks.
 
Ik heb er ook last van. Mijn vriend noemt mij hypersensitief maar etengeuren ruik ik van een grote afstand, ook rook en de geur van schoonmaakmiddelen. Als mijn vriend 1 biertje op heeft hoef ik hem echt niet te zoenen ik ga ervan over mijn nek. En zo zijn er nog tal van zaken. Het is echt niet leuk en wat bij mij enigzins helpt is een pepermuntje of inderdaad een cracker ofzo. Maar probeer zo min mogelijk een lege maag te krijgen want dan ben je extra gevoelig voor dit soort zaken.

Liefs,
nous
 
Bedankt voor jullie reacties, dames.

Een lege maag helpt inderdaad niet....

Maar ik ben blij dat ik nu weet dat het normaal is, en niet blij dat ik
nu weet dat het nog wel even kan duren... Ben pas 8 weekjes....



Sandra

 
Terug
Bovenaan