Nare smaak in mijn mond, en ben zo verstrooid

A

Anoniem

Guest
Hoii meiden,
Sinds vanmorgen heb ik een hele nare smaak in mijn mond, wat ik ook eet of drink ik krijg het niet weg, ik ruik niet uit mijn mond, maar het is erg vervelend, hebben jullie hier ervaring mee.

Ook ben ik erg verstrooid ik zeg verkeerde dingen en vergeet veel.
Ga steeds meer denken dat het zo is, houd mijn lichaam me voor de gek of ben ik toch zwanger.
Vandaag best veel misselijk geweest en veel plassen, had ook witte afscheiding, beetje melkwit, het ruikt niet.
Hoop dat jullie antwoord hebben.

hoi ik had dezelfde klachten maar iets later in de zwangerschap 7.8 weken
ik hoop voor je dat je gelijk hebt ik zal voor je duimen.

groetjes iris

had je allebei de klachten, of alleen 1 van de 2 ? ja ik weet het ik vraag teveel.

hoi alle twee .ga maar eens vlees bakken dan had ik al gegeten en gedronken

groetjes iris

Je had dus ook die nare smaak in je mond? want dat vind ik echt bizar, heb ik nog nooit zo sterk gehad.

Hoop dat meerdere dit als bekend ervaren, ik wist niet dat een vrouw zo moeilijk in elkaar zat:)

Op het forum van gezondheidsplein een meisje gesproken die ook die nare smaak had, wel maanden, hier niet veel mensen die er ervaring mee hebben??
Heb het nu al twee dagen en word er echt gek van, moet nog een weekwachten voor mijn evt ongi 21 feb.

Op babybrabbel 2x een computertest gedaan aan de hand van je cyclus en je gemeenschap beide positief!!
Hoop echt dat iedereen hier, babybrabbel en mijn tante ( die aan me ziet dat ik zwanger ben ) gelijk hebben.

heb nog steeds kwaaltjes.
Wou dat het volgende week was, maar als ik jan die 1,5 dag niet moet rekenen dan ben ik al 8 weken, en zou ik zeker een positieve test moeten hebben.
Want dan is mijn officiele laatste ongi op 23 december.
wat zitten wij vrouwen toch moeilijk in elkaar.
Liefs, lekker hoor ff spuien.

Terug
Bovenaan