Nare stiefmoeder

Afgelopen woensdag hebben wij onze eerste echo gekregen. Helemaal top!
Mijn vader mocht het nu ook aan zijn vriendin vertellen dat ik zwanger van de derde ben. Nou, ik kreeg een hele leuke reactie van haar.
Hou je er wel rekening mee dat wij ook een eigen leven hebben nu je een derde erbij krijgt!!!!!!!!!!! Maar het is wel leuk hoor.
WTF ging er door me heen. Ben ook gelijk heel erg uit me slof geschoten en flipte gewoon. Wat denk dat mens wel niet. Mijn vader past 2 dagen op en voor de rest doe ik alles zelf. Dump mijn kinderen in het weekend of wat dan ook niet bij hem omdat ik wil stappen ofzo, want dat hoort niet. En dan krijg ik dit op me dak!!!!
Ik had al geen hoge pet van haar op, maar ze kan nu echt de ....... krijgen! Mijn vader en ik waren altijd al 2 handen op 1 buik en sinds mijn moeder overleden is is dat alleen maar hechter, maar sinds dat mokkel erbij is komt er alleen maar meer afstand tussen ons in. Ik vind dit zo erg, maar me vader luisterd toch niet.
Ben net zwanger, maar de slapeloze nachten en de stress beginnen nu al!
Sorry voor me lange verhaal, maar moest ff me hart luchten (en dat doet erg goed)

Liefs

meid vreselijk!! je zou zeggen das je schoonmoeder, want die hebben ook nog wel is buien en dan heb je zoiets van wtf.
maar dit is van je eigen vader.. rot voor je joh... sterkte

Wat een nare,vervelende reactie,het slaat echt nergens op.probeer er boven te staan,want dit is echt zinloos commentaar.
neem je vader het wel voor jullie op?wel jammer dat julie band minder hecht word door dat mens!
sterkte ermee
liefs jootje

Naar zeg! Weet niet zo goed wat ik moet schrijven.

Laten we hopen dat het gewoon een lompe opmerking is en dat ze zich door het nieuws even geen houding wist te geven. Probeer het maar ven los te laten en over een paar weken laat je die opmerking gewoon even vallen. Vaak willen ze het maar al te graag maar vinden het ook stoer om te roepen dat het lijkt of jij niet zonder ze kunt.

Wij hebben ooit twee keer achter elkaar bij "mensen gegeten" en helemaal niet omdat we da nou zo nodig wilde en zij riepen tegen iedereen dat we bij ze in de kost waren! Pardon!!!!

Succes meid

Dank jullie wel voor jullie reacties (zo fijn een forum)
Ik heb ook besloten om me er niet meer druk om te maken. Laat haar het maar moeillijk ermee hebben en inderdaad als het er volgend jaar is dan staat zij als eerste op de stoep.
@mama van lot, me schoonmoeder is net zo erg :)
@mamjo83, me vader is echt zo'n type die de lieve vrede houdt. Dus of hij nou echt achter mij staat dat zal wel, maar laat hij helaas niet blijken.
@ 2dexmama, leuk denk je dat je gezelllig bij mensen aan het eten bent krijg je dit ff erachteraan.

pff vervelend hoor.. maar dat is het beste wat je kunt doen: je er niet druk om maken. Laat haar maar lekker in dr sop gaarkoken ! Ze heeft er niets mee te maken en als je vader het geen probleem vindt, dan lijkt me er geen probleem te zijn ?!
en misschien heeft ze het niet zo hard bedoeld... ? zou mmisschien ook kunnen!? of denk je dat niet?
Misschien maakt ze een "grapje" en vindt zij het humor !? :)
nou meid, lekker laten gaat en genieten van je zwangerschp !

liefs !

Goed zo Angel,
Laat haar lekker in dr sop gaar koken.
Wellicht is ze wat jaloers, ze moet de aandacht van je pa al delen met jou en twee ukken, en daar komt er nog eentje bij...
Succes!

Terug
Bovenaan