Nasleep harde buiken of bandenpijn?

<p>Hi allemaal! <br />ik ben nu 27+1 week zwanger en eigenlijk gaat alles heel voorspoedig. Gister een drukke dag gehad op werk maar tussendoor veel gezet en gerust. Daarna eigenlijk nog wel druk geweest alleen niet lichamelijk intensief, vond ik zelf. In onze nieuwe woning geweest, naar de bouwmarkt geweest, thuis wat gegeten en spullen overgebracht naar onze nieuwe woning. Uiteraard heb ik geen zware dingen getild. Wel had ik s’avonds heel veel last van harde buiken en was ik doodop dus ben meteen gaan slapen. Vanmorgen toen ik wakker werd waren de harde buiken weg, maar wel heb ik nog pijn aan de zijkant van mijn buik. Het zit een paar cm rechts (voor mij) van mij navel en loopt verticaal. Is dit een soort nasleep van mijn harde buiken of iets anders? Ik ben momenteel ook aan het werk maar ben alleen maar aan het zitten en doe vrij weinig, alleen de dingen die lichamelijk geen inspanning kosten. Ik voel haar nog wel gewoon, wel wat “verder weg” maar dat kan ook komen omdat ze is gedraaid ofzo.</p>

Rustig aan.. harde buiken rond die periode geeft al eigelijk aan dat je veel te veel doet en je lichaam schreeuwt dan eigelijk van chill even! 

bespreek het sws met je vk.. kan zeker ook bandenpijn zijn maar ja dat kan je vk je beter vertellen.. 
luister in ieder geval naar je lichaam, doe je dat niet heb je een langer herstel nodig na je bevalling.

sannestar jaa klopt, maar ik wilde niet meteen het spoednummer bellen van de vk omdat ik haar dus wel gewoon nog voel bewegen, dus ik dacht misschien zijn hier ervaringen. Vind het vaak lastig om dingen op mijn werk af te wijzen omdat ik mensen niet wil teleurstellen ofzo. Maar denk dat ik dat wel echt moet gaan doen en dat dit een soort "waarschuwing" is ofzo.

Terug
Bovenaan