@ Natasja-79

hoi hoi!!

kan het kloppen dat ik net jou verhaal over borstvoeding in de kinderen van deze maand heb zitten lezen?
Volgens mij kan het haast niet missen.. Anders heb je ergens een namen-dubbelganger!
groetjes!

Hey,

dat klopt ja. Wat leuk dat je het opmerkt! Ik heb m zelf nog niet gezien (lees ze meestal uit de bibliotheek), maar dat wordt dan nu naar de winkel snellen...
Leuk he?!

liefs Natasja

idd leuk ja! hoe kom je daarbij eigenlijk? word je daar voor gevraagd of heb je je opgegeven?
Maar toen ik las dat je je zoontjes Tijn en Wout beide nog zelf voedt, ging er meteen een lampje bij me branden.. grappig! Heb je het zelf inmiddels al gelezen?

Ja, heb m thuisgestuurd gekregen. Maar had het intervieuw zelf al gelezen en er wat klein op- en aanmerkingen op gegeven dus geen verrassing. Ik werd op het borstvoedingsforum benaderd omdat ze een positief verhaal over borstvoeding zochten. Nu staat ie er dus in, wel erg leuk ja! Heb verder nog geen reactie. Zaterdag verjaardagsvisite en dan wil ik het mensen onder hun neus duwen...

liefs Natasja

He, wat leuk zeg! Die ga ik zeker kopen. Normaal ben ik niet zo van die tijdschriften (ok, weet dat ik wel op een jonge gezinnen forum zit) vanwege de vele reclame voor kv, wat overigens vaak heel sneaky in de tekst verwerkt zit. Een positief borstvoedingsverhaal is ook weleens leuk om te lezen!!

Wat leuk! Ik heb een abonnement maar ben nog niet aan dat stuk toegekomen. Het meeste lezen gebeurd hier voor de tv tijdens de steeds langer wordende reclameblokken... Ik zal het straks lezen!

Terug
Bovenaan