hey meiden
nou, vandaag was het zover.
nathalia is naar de oogarts geweest.
we gaan vanaf morgen beginnen met afplakken.
ze ziet heel slecht met haar schele oogje.
de sterkte weten we nog niet precies, dat komt in oktober.
dan wordt ze gedruppeld.
tot die tijd, het goede oogje afplakken zodat het slechte oogje getraind wordt om te kijken.
er zijn een paar testjes gedaan. een popetje zag ze van een meter afstand niet, maar pas op 30cm.
(even voor de duidelijkheid: het scheel kijken en slechtzien zijn 2 verschillende dingen hoor)
ze zijn tegenwoordig wel heel erg van het opereren hoor!
een paar maanden geleden ging ik voor mezelf weer naar de oogarts (ook scheelkijken) werd me gelijk gevraagd, of ik geopereerd wil worden.
nee was mn antwoord, dan maar scheel kijken hihihi
vandaag vroegen ze dus gelijk: hoe sta jij tegenover een operatie.
ik zo: heel ver weg whahahahaha
zie het dus echt niet zitten dat nathalia aan haar ogen geopereerd wordt.
eerst maar voorlopig gaan afplakken, en mocht dat niet helpen (waar ik niet vanuit ga)
dan ga ik nog eens 10 keer nadenken over een operatie.
zal van de week even een foto maken van mijn mooie meid, met haar mooie pleister op haar oog
liefs, do
nou, vandaag was het zover.
nathalia is naar de oogarts geweest.
we gaan vanaf morgen beginnen met afplakken.
ze ziet heel slecht met haar schele oogje.
de sterkte weten we nog niet precies, dat komt in oktober.
dan wordt ze gedruppeld.
tot die tijd, het goede oogje afplakken zodat het slechte oogje getraind wordt om te kijken.
er zijn een paar testjes gedaan. een popetje zag ze van een meter afstand niet, maar pas op 30cm.
(even voor de duidelijkheid: het scheel kijken en slechtzien zijn 2 verschillende dingen hoor)
ze zijn tegenwoordig wel heel erg van het opereren hoor!
een paar maanden geleden ging ik voor mezelf weer naar de oogarts (ook scheelkijken) werd me gelijk gevraagd, of ik geopereerd wil worden.
nee was mn antwoord, dan maar scheel kijken hihihi
vandaag vroegen ze dus gelijk: hoe sta jij tegenover een operatie.
ik zo: heel ver weg whahahahaha
zie het dus echt niet zitten dat nathalia aan haar ogen geopereerd wordt.
eerst maar voorlopig gaan afplakken, en mocht dat niet helpen (waar ik niet vanuit ga)
dan ga ik nog eens 10 keer nadenken over een operatie.
zal van de week even een foto maken van mijn mooie meid, met haar mooie pleister op haar oog
liefs, do