nathalia sinds vrijdag ziek en ook nog eens 4 kiezen die doorkomen!

A

Anoniem

Guest
hey meiden

ja hoor, nathalia is ook voor het eerst echt goed ziek.
ze is wel vaak verkouden geweest, maar nu heeft ze sinds vrijdagnacht koorts,
overgeven,diaree,hangerig, wilt niet eten, wilt niet drinken,vlekjes over haar hele lichaam,blauwe lippen, blauwe handen  en heeel veel slapen.
gisteren naar de huisartspost geweest.
ze heeft de 6e ziekte.
vanochtend kon ze weer een beetje lachen, zag ik opeens dat er een kies doorkomt.
ik verder voelen, komen er dus 4 kiezen door!
aan elke kant 1.

straks moet ik tegen het spugen zetpillen halen.
hopelijk houd ze dan wel wat binnen.
geef haar wel de hele tijd drinken, en ze wilt vanaf vandaag ook wel eten en drinken, maar alles komt er net zo hard weer uit.
echt zielig, je bent zo hulpeloos dan he.
en ben zo bang dat ze uitdroogt.
en die blauwe handjes en lippen ziet er ook heel eng uit, zeker als ze slaapt.

nou, moest t even van me afschrijven hhiihi

liefs, do

Hey   Do

Wat rot zeg maar 4 kiezen in 1 keer is ook wat zeg.
Maar inderdaad het is zo rot om ze zo ziek te zien je kan zo weinig doen.
Van die blauwe lipjes en handjes zal echt een rot zicht zijn.
Je ben je eigen natuurlijk rot geschrokken zou ik ook hebben

Heel veel sterkte en beterschap voor de kleine

groetjes lisette

Hoi do,

Ach jeetje meid, heeft natahalia de 6e ziekte??
Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen,maar wat ik allemaal van je lees, vind ik dat erg sneu voor haar.
En 4 kiezen tegelijk, daar kunnen ze ook nog eens heel naar van zijn, want dat had Yordi dus ook. Yordi krijgt momenteel 4 hoektanden erdoor.  Heel sneu dat dat ze alles tegelijk heeft. Nou ik wens je veel beterschap toe en hopelijk knapt ze snel weer een beetje op.

Liefs marielle

Hoi Do

Wat vervelend he voor zo'n kleintje, vooral het niet drinken is zo vervelend...
Ja je maakt je dan behoorlijke zorgen, snap ik helemaal.\
En wat een hoop kiezen tegelijk zeg, wel heel sneu.
Heel veel sterkte, hoop dat ze morgen weer helemaal de oude is!!
Liefs Kim

Hoi Do!

Ik hoop dat het alweer iets beter gaat met Nathalia.

Heeft ze nog steeds koorts?
4 kiezen tegelijk, jeetje, die heeft zo al een mond vol denk...

Isabelle is nu met 2 tanden tegelijk bezig:  vuurrode, warme wangen, niet willen slapen (ligt nu al zo'n 30 minuten te huilen en is bijna niet te troosten)

Isabelle is net helemaal weer vlekvrij (ook de zesde ziekte), ik had geneens gemerkt dat ze koorts heeft gehad!
Haar vriendje  kreeg de dag  nadat  wij gezellig  op visite waren geweest vlekjes en toen ik 's avonds keek bij Isabelle had ze ook allemaal vlekjes op haar rug en buik die er 's morgens echt niet zaten!

Wat belangrijk is voor Nathalia is dat ze nu goed blijft drinken, maar als ze nog steeds spuugt kleine beetjes lauw-warm water. Ze zal het misschien niet zo lekker vinden (vind ik ook niet ), maar je moet echt even doorzetten.

Sterkte en beterschap en laat je even weten hoe het gaat?

Liefs Monica

Hoi Do,

Wat rot zeg! Als het met je kindje niet goed gaat, dan gaat het met mama ook niet goed. Wat een zorgen dan he? Je wilt het liefst alle pijn overnemen. Want hoe leg je zo'n kleintje uit dat de pijn over een paar dagen weg is?
Ik wens je heel veel sterkte, laat je even weten hoe het gaat?

Bij Myrthe zie ik 1 puntje van een tandje dat doorkomt. Verder 2 dikke bobbels in haar onderkaak op de plek van kiezen, dus ik verwacht er daar  ook twee.
Zondag was ze echt de hele dag aan het huilen van de pijn. Toen hebben we van ellende (we wisten het ook niet meer) een waterijsje gegeven (zo'n perenijsje van festini)
en dat hielp, ze knapte er een beetje van op. Misschien nog een idee?

Heel veel sterkte

Liefs Reneke

hey meiden

tnx voor jullie reactie.
wilde gisteren al reageren, maar was te ziek om uit mn ogen te kijken hahaha.
nathalia had me lekker aangestoken.
maar gelukkig zijn we nu al weer een stuk beter.
nathalia heeft alleen nog steeds diaree, das wel minder.

die blauwe handjes en lippen heeft ze nog steeds.
de dokter en de huisartsepost zoeken er nog niks achter.
schijnt vaker voor te komen, dat als kindjes ziek zijn, ze blauwe lippen hebben.

nu was ik vanmiddag even buiten aan het wandelen en toen kwam ik iemand tegen.
zegt ze; ooh wat heeft ze blauwe lippen.
ik zo: ja, ze is nog een beetje ziekjes.
en toen zei die mv weer; nou, dit is niet goed hoor.
mijn dochter had ook blauwe lippen en handen en die had een hartafwijking.
als ze een paar dagen blauwe lippen hebben, hebben ze bijna altijd een hartafwijking!

ik schrok me natuurlijk een hoedje.
maar mn moeder zegt dat ik het gewoon even moet afwachten en niet gelijk
van het ergste moet uitgaan.
dus we wachten even af :D

liefs, do

He Do,

Wat vervelend dat jullie allebei ziek zijn! En helemaal griezelig gezicht waarschijnlijk met de blauwe lipjes en handjes. Misschien dat je ook nog even bij het cons.bureau kunt horen wat zij hiervan zeggen? Ik ben zelf niet heel erg gek op het cons.bureau maar ja misschien kunnen ze je nog wat meer info geven?
En over het overgeven en diaree, als het nog steeds zo is misschien ook proberen om je dochter wat ORS te geven? Onze zoon heeft laats een flinke buikgriep gehad en toen rade de huisarts aan om dit te geven omdat ze heel veel vocht verliezen met diaree een spugen.
Je kun het bij de apotheek en drogist krijgen.

Hopelijk zijn jullie snel weer beter!

Terug
Bovenaan