Nathalie uit Groningen

A

Anoniem

Guest
Hello,

Ja dat ken ik helemaal dat gevoel. Ik wil ook heel graag een ukkie en zeker als je er fel mee bezig bent dan zie je overal kindjes, in het dorp, in de winkel, op tv. Weet je, ik werk in de Hema en daar heeft iedereen zijn afdeling waar zhij/zij verantwoordelijk voor is, je raad nooit wat één van afdelingen is!!! Jawel, de babyafdeling, met al die spulletjes en kleertjes, ik werk er godzijdank maar 20 uren, wat moet dat wel niet zijn als ik voltijds zou werken? En sinds we proberen zwanger te raken, vragen mijn collega's precies veel meer wanneer ik aan kindjes ga beginnen. Elke keer als er een nieuwe lading kleding binnenkomt zijn ze al daar zalle: "oh, Bea dat zou toch mooi zijn he, moeten we dat nog niet kopen, is het nog niet zover?' Ik wordt er soms zo depri van he, want ik heb zo eens stiekem gevraagd hoelang dat het bij iedereen duurde voordat ze zwanger waren en bij iedereen was dat binnen het half jaar, bij het tweede kindje had het bij sommigen wel langer geduurd.
Maar ik ben blij dat ik jullie heb hier op forum, dan kan ik toch ergens mijn ei kwijt. (wou trouwens dat mijn ei eens kwam)

veel groetjes,
Bea

Hoi Bea,

Ik herken dat gevoel wel....en heb het daarom ook aan de mensen in mijn omgeving verteld! Ook ik voelde mij rot als mensen gingen vragen wanneer wij een kindje namen....terwijl wij al een paar maanden in het ziekenhuis lopen, omdat het niet lukt...helaas heb ik geen eisprong en heb ik inmiddels de 3e kuur hormonen achter de rug...deze slaan (nog) niet aan jammer genoeg! Ik vind het nu erg prettig dat ik niet meer geheimzinnig hoef te doen en er met iedereen over kan praten...en de mensen vragen nu echt niet steeds van en???maar leven wel met ons mee!

Liefs moi xxxx

Wat rot voor jullie dat jullie al een paar maanden ziekenhuis moeten lopen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het voor jullie snel lukt. Ik vind het nog een beetje vroeg om de mensen daarover al in te lichten, we zijn tenslotte nogaltijd maar in ronde 1, die ondertussen al 62 dagen duurt.
Maar ik kan het wel begrijpen dat je het 'gezaag' na een tijdje moe wordt en het dan maar zegt. Ik zou dat ook doen.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan