Nathalie

Hoi Nathalie, ben een paar dagen weg geweest. Het gaat wel weer met me hoor. Ben ondertussen gaan vloeien en ben er alweer vanaf. Vrijdag 4 juni moet ik naar de gynocoloog en daar krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek en nogmaals een inwendige echo om te kijken of alles weer goed zit.
Hoe is met jullie. Alles nog steeds goed. Je zit nu toch alweer weer bijna in de wachttijd of nog niet. Ben benieuwd hoe het met je gaat.

Liefs jol
 
das wel fijn dat je 4 juni al weer terug naar de gyn mag,das al bijna hihi.hopen dat je onderzoek goed zit,en ook bij de echo,
in ieder geval fijn dat je toch nog wel ongi bent geworden,kan me voorstellen dat als je wete dat je niet zwanger ben dat je dan toch wel die ongi verwacht,anders moet je helemaal zo lang wachten.

ik zit inderdaad weer in de wachtperiode hihihi.zenuwen zijn er gelukkig niet dus daar ben ik heel erg blij mee.ik heb 5 juni mn NOD,dus ben heel benieuwd,heb geen last van wat voor kwaaltje dan ook,dus beetje raar want had wel verwacht dat ik weer last van pms zou krijgen,maar dat is nu niet zo,kan nog komen maar ik denk het eerlijk gezegd niet.we zien het wel weer einde van de week.

ik spreek je snel weer,laat je ff weten hoe het bij de gyn was??

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan