Nathalie

Hoi Nathalie,

Was een tijdje weggeweest en heb daarom niet eeder kunnen reageren. Sorry had je berichtje over de huisarts ook nog niet gelezen. Kon voordat ik wegging nog niets van je vinden. Zoals zovelen al bij je hadden geschreven is je huisarts gewoon een grote brute @$@#@ met totaal geen inlevingsvermogen. En dan die insinuatie naar je man toe. Ongelooflijk.Wat een bekrompen persoon.
Zag dat je binnenkort je nod hebt. Spannend hoor. Misschien is het wel goed geweest dat je er nu niet zo mee bezig bent geweest. Ik duim voor jullie.
Ik had vandaag mijn nod, maar helaas gisteren kwam het rode duiveltje op visite. Ik vermoord hem nog eens.
We waren gisteren echt van slag. Hadden toch ergens wel iets hoop gekregen.Maar ik had al een paar keer tegen erik gezegd dat ik totaal niets voelde en bang was dat het niet raak zou zijn. Maar ja de twee keer dat ik wel wat voelde ging het ook niet goed. Dus niet echt goed vergelijkingsmateriaal. Nou ja eigenlijk wel op die buikpijn na.
In ieder geval het verplichte samenzijn door de gyno heeft geen vruchtjes afgeworpen. Sorry staat ook wel weer lekker dubbelzinnig.Maar goed. In ieder geval moet ik 25 juni weer terug voor controle en dan horen we het wel.
Zitten nu even in een dipje en snappen er niets meer van. We kunnen in ieder geval ontzettend goed met elkaar praten.

Ik ga ontzettend voor jullie duimen. Eén van ons moet toch een keer de eerste zijn. We duimen voor jullie.

Veel liefs Jol
 
hai jol,

wat kl*te dat je ongi geworden bent zeg,
kan me voorstellen dat jullei ff in een dipje zitten,tis allemaal niet niks.ik had het nog zo gehopt voor jullie.moet je nu deze maand weer terug naar de gyn om te kijken of je eisprong nadert??
wat fijn dat jullie er in ieder geval samen goed over kunnen praten,scheelt toch wel een hoop hoor,dat merk ik ook maurice,we kunnen ook goed over de dingen praten en dat geeft zeker een stuk rust denk ik wel.merk wel dat ik het steeds moeilijker ga krijgen.we zijn nu ook al 7 maanden bezig(dacht eerst 6 maar had verkeerd gerekend).en ga me nu toch wel zo langzamerhand afvragen of het allemaal wel goed zit.
ik heb nu wel vitaminen gekregen van maurice zn fysio(zij is ook nog veel meer daarnaast,magnetiseur enz)en dat zijn viatminen,die bevoordelijk zijn al je zwnager wilt worden of dat al bent,nou helaas het 2de ben ik niet dus is het nu in ieder geval voor het eerste hihih.ben heel erg benieuwd of het zn vruchten af zal gaan werpen.ik hoop het zo!!
we gaan nog 2 maanden door en als het dan nog niet gelukt is dan ga ik contact opnemen met de gyn.
nou dat was het hier ook wel zon beetje.

heel veel sterkte in ieder geval en denk aan je.het is jullie zo van harte gegund!!

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan