Nathalie

Hé gefelictiteerd he met de aankoop van jullie huis. Lekker even anders klussen. Ze zeggen dat het goed is, want dan schijn je er niet zo mee bezig te zijn. Ik weet het allemaal niet hoor. We zijn een tijdje bezig geweest met een huis maar daar word je toch niet ontspannen van.
Heel veel klusplezier op beide manieren.
We gaan naar zeeland voor twee weken. Ik ben 23 juli voor het laatst thuis dus dan stuur ik nog even een berichtje. 18 Juli is de dag. Ik hoop het maar ga er even niet van uit.
Mens zoveel geklust ook voor het lekkere ben gewoon schraal.
Als het deze maand raak is ga ik volop genieten van niet geplande sex.
Zal je antwoord wel niet meer kunnen lezen. Ik ga in ieder geval volop genieten.

Liefs Jol
 
lekker toch het overplichte klussen,wij hebben er vorige maand ook zo van genoten hihihih doen wanneer je echt zin hebt.

zal inderdaad hier een behoorlijke stesstijd zijn,maar misschien helpt het om mn gedachten ergens anders op te zetten.

he lekker hoor naar zeeland,hopen dat het weer goed meezit.
jij hebt je nod dus 18 juli,ik maar een paar dagen later nl 22 juli,dus kan je nog laten weten of ik wel of niet ongi wordt hihihih.

en anders moet ik gewoon nog ff wachten tot je terug bent hihihi.

he spreek je snel weer hopelijk.

kunffel nathalie
 
hqai hai,beetje vaag maar als ik kijk naar de reacties van je berichtje zijn het er nu 0.maar als ik op reactie bekijken of lezen druk dan zie ik m wel staan.misschien zotgt deze er wel voor dat er wat bij staat anders lees je misschien mn berichtje straks niet :'(.

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan