Nathalie

Hoi Nathalie,

Nathalie voel jij al iets. Het komt al dichter bij voor jullie hoor. Ik duim hard voor jullie.
Het rode duiveltje is bij mij nog niet op visite.Laat hem maar weg blijven.
Als ik hem zie jaag ik hem wel weg maar ja hoe???
Verloor 1,5 week geleden een druppeltje bloed daarna niets meer. Ik heb tieten die kan je nog niet eens aankijken zo groot en zeer. Zelfs mijn tepels zijn groter. Heb wel kwaaltjes maar durf niets te hopen. Ben zo bang dat het weer misgaat.
Liep vandaag op het werk om het uur naar de w.c. om te kijken. Nee hoor, ik ben best nuchter. (ahum)
Als ik het woensdag nog niet ben dan ga ik testen. Ga donderdag op vakantie. Man is al vooruit(klussen)wat zou ik hem graag willen verrassen.
Het zou het mooiste cadeau zijn wat ik hem kan geven. Maar nog even het hoofd koel houden de dag is nog niet voorbij.
Het schiet al aardig op in ieder geval.

Je weet zeker al wat ik morgenochtend als eerste ga doen. juist ja.
Nu ik alleen thuis ben maak ik mezelf bijna gek.
Kan me niet concentreren op andere dingen. Ben bezig met het dienstrooster. Maak de ene na de andere fout.
Uhuuhuhhh. Het wordt niets met mij vandaag.
Ga denk ik maar voor de buis hangen en iets simpels bekijken. Maar ja wat is er zo simpel dat ik er niet bij na hoef te denken. Geen idee.
Wou dat mijn man er was. Maar nog even volhouden nog 3 dagen om precies te zijn. Ik weet niet wat langer duurt.

Maar goed het verhaal wordt lang en ik neem een hoop ruimte in beslag.
Meid ik duim voor je en als ik iets weet mail ik.

Liefs Jol.

Lieve Jol,

Ik ga onwijs voor je duimen !!!! Je kwaaltjes klinken goed !!!! Succes met wachten en hoop dat je positief test !!!!!! Ik ga morgenvroeg voor de 2e keer testen. Had afgelopen woensdag mijn NOD. Vrijdag getest en negatief. Dus morgen weer proberen. Ik hou je op de hoogte !!!!

Dikke knuffel Biaggi

Terug
Bovenaan