Zo wij zijn net terug van de geslachtbepaling. Werd vanmiddag gebeld door mijn vriend dat ik klaas moest staan want hij had een verrassing.
We gingen dus naar het echocentrum waar hij een geslachtsecho had geregeld. Helemaal super!
Hebben 2 minuten uitgebreid naar onze uk kunnen kijken. We alles gezien, 10 vingers, 10 tenen, hersenpan, hartje, maag, blaas en een heel duidelijk gezichtje... maarrrr daar waar we voor kwamen hó maar!
Hij/zij wilde het niet laten zien! Op een gegeven moment zei de vk dat ze een sterk vermoeden had voor een jongen, maar kon dit neit met zekerheid zeggen. Ik moest maar even een rondje lopen, springen wrijven en met mijn vingers in mijn buik porren om hem/haar te pesten. Toen weer liggen en verder kijken, maar hij/zij blijft echt eigenwijs. Enige wat hij deed was de benen de lucht in. (heel super om te zien) Nog een keer goed kijken, maar toen begon ze toch weer sterk te twijfelen, want zag nu toch echt niks zitten en ging haar vermoeden helemaal om naar een meisje...
Conclusie: morgen om 12.15 uur weer terug komen en vanavond flink aanspreken dat hij morgen niet zo preuts moet zijn hahahah