@ Nathalie1 en Lekky30: verder kletsen op pagina 1!

Hey meiden, ons topic was al op pagina 3 beland, dus vandaar dat ik even een nieuwe aanmaak. Anders is het zo zoeken elke keer.
Hoe gaat het met jullie? Allebei weer in de klusperiode?
Hier zijn het spannende dagen... Donderdag is mijn NOD en ik weet wanneer mijn eisprong is geweest (temperatuurgrafiek laat dat ook heel duidelijk zijn en komt overeen met steekjes in mijn buik die dag en een donkerder ovulatietest). We hebben in ieder geval op het goede moment geklust (de dag ervoor).
Verder voel ik me eigenlijk een beetje anders dan anders. Een beetje zoals tijdens mijn zwangerschap. Ik ben ontzettend snel geïrriteerd en prikkelbaar en huil om de stomste kleine dingen. Borsten zijn verder niet gevoelig. Maar het blijft toch spannend...want misschien houdt mijn lichaam me wel weer voor de gek. Het blijft toch een beetje wishful thinking, oftewel: ik voel dingen die ik graag zou willen voelen.
Maar ik ben blij dat dit forum er is zodat ik af en toe mijn verhaaltjes kwijt kan. Als het donderdag toch misse boel is heb ik altijd jullie nog! ;-)
Succes met klussen de komende tijd!

Veel liefs Elin

He dat is prima. Wel makkelijker terug te vinden.
Morgen je spannende dag, ik hoop het zo voor je meid. Zou fantastisch zijn. Ik hou het forum in de gaten de aanstaande dagen.

Ik heb niet erg men best gedaan met het klussen, en daar heb ik eigenlijk best wel een goed gevoel over. Als het zo moet zijn dan gebeurt het, en ik ben niet aan het stampvoeten geweest van het moet nu. Daarbij moet ik je zeggen. Men afscheiding moest ik naar zoeken, en het was korrelig ipv slijmerig dus anders dan de laatste 2 periodes.
Ik vroeg me zelfs al af zou ik toch zwanger zijn en daarbij ongesteld zijn. Heb namelijk geen test gedaan,omdat ik eerder ongi werd en ben zo onwijs moe en men borsten doen zeer. tepels zijn helemaal gevoelig. en ben verstopt, dus ik zou er niet raar van staan te kijken.

nou succes meid, denk aan je liefs nath

IK BEN ZWANGER!!!

Jeetje, het is bijna niet te geloven... Het voelt zo onwerkelijk. Het is echt het kerstgeschenk waar ik zo ontzettend op gehoopt heb.
Ik voelde me al wel anders maar was bang dat ik me weer vanalles aan het inbeelden was, maar de test is toch echt helemaal positief! Ik ben zo blij... Maar vind het ook wel erg spannend nog. Hoop zo dat alles goed gaat deze keer.

Kelly en Nathalie, ik hoop dat jullie héél snel zullen volgen en dat we de komende maanden samen kunnen kletsen op het september 2010 forum.
Voor nu wens ik jullie hele fijne kerstdagen met alle lieve mensen om jullie heen!

Hele dikke knuffel van Elin

He Elin, wat fantastisch meid, ben enorm blij voor je. Dat is inderdaad het beste cadeau wat je je maar kan wensen. geniet ervan. En probeer al je angsten op zij te zetten. Dit is jou tijd.
Geweldig schat.
Hele fijne dagen.

dikke zoen

he elin

geweldig gefeliciteerd wat heerlijk en dat nog nu voor oud en nieuw he geniet er lekker van en probeer je niet te druk te maken komt allemaal goed

groetjes en een dikke knuffel van mij

groetjes kelly

he elin

fantastisch wat een lekker goed nieuws en dat nog voor dit jaar heerlijk geniet er lekker van
pieker niet te veel komt allemaal goed
nog fijne dagen en tot weer

dikke knuffel
kelly

Terug
Bovenaan