@ nathalie1

Hey Nath,

Ik zag net in je vernoementopic dat je een jochie krijgt, leuk joh!
Dan was mijn gevoel over jou in ieder geval al goed... Begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden of er in mijn buik een klein jongetje of een klein meisje zit... Mijn gevoel zegt nog steeds een jongetje.

Hoe is het verder met je? Na je ziekenhuisopname? Alles onder controle? en hoe voel je je verder?

Met mij gaat het goed. Vandaag 26 weken zwanger en gisteren ben ik weer voor controle naar de vk geweest. Alles zag er goed uit. Mijn bloeddruk en gewicht waren prima en de baby was goed gegroeid. Altijd zo fijn om die bevestiging te krijgen. Vorige week is mijn schoonzusje bevallen van een gezonde dochter en als je dan dat kleine hummeltje ziet kun je bijna niet wachten tot je je eigen kindje vast mag houden! We zullen nog een paar weekjes geduld moeten hebben...en dat is maar goed ook. Er moet nog genoeg geregeld worden. Heb jij al naar geboortekaartjes gekeken? Ik weet eigenlijk ook niet wanneer je met zoiets begint?
Alle belangrijke babyspullen hebben we zo langzamerhand wel in huis. Alleen de spullen die nodig zijn voor de bevalling niet, maar dat komt nog wel.

Liefs Elin

He meid,

Je gevoel zal vast ook kloppen, ach nog 14 weken ong. dan weten we het toch? Of wil je het nu toch eerder weten? IK zou inderdaad raar hebben staan kijken als het wel een meisje was. Gevoel was zo sterk. Ik dacht ach waarom nog geheim houden. Wel in onze prive kring hoor.

Zojuist bij de gyn geweest men uitslagen zijn goed, hoef pas volgende week vrijdag weer en dan voor een groeiecho, verder aan de bel trekken als men klachten erger worden. Heb echt elke dag barstende koppijn niet leuk meer. De kans op een thuisbevalling is alweer iets groter, misschien over een paar weken terug naar vk.
Hoef in ieder geval volgende week geen urine te verzamelen. Dus daar ben ik al heel blij om.

Fijn om te lezen dat alles lekker met je gaat, en dat alles lekker gaat met jullie kleine. Enne van harte Tante!! Mijn zus kan nu elk moment gaan bevallen.

Ik heb me ooknog niet verdiept in geboortekaartjes, heb al wel een versje uitgezocht, maar hoe we het gaand oen, welk kaartje, geen idee.

Ik denk dat jullie of een neutraal kaartje moeten nemen of 2 verschillende uitzoeken. Ga maar vast rondkijken er zijn zoveel opties, haast om gek van te worden.

liefs voor jou

Hihi, het lijkt me inderdaad ook erg raar als het straks toch een meisje blijkt te zijn... We zullen zien!

Fijn dat je uitslagen goed waren zeg! Ook dat je een weekje urine verzamelen kunt overslaan en misschien toch gewoon thuis mag bevallen.
Alleen die hoofdpijn is niks hè? Met hoofdpijn ben je meteen zo'n half mens vind ik altijd... Je hele functioneren wordt erdoor beïnvloed. Weet je waardoor de hoofdpijn precies veroorzaakt wordt? Pijnstillers neem je nu liever ook niet denk ik...
Probeer maar lekker rustig aan te doen en wat tijd voor jezelf te nemen. Goed voor je lichaam zorgen!

Spannend dat je zus ieder moment een kleintje kan krijgen...zijn we allebei tante! (ik was trouwens al wel tante van een jochie van vijf)

Ik denk dat we een geboortekaartje kiezen dat bij het kamertje past. Iets met frisgroen ofzo. Kan voor zowel een jongetje als een meisje. Ik ga wel vast even rondneuzen op internet, even kijken wat ons aanspreekt en wat niet.

Knuffel!

Nog een berichtje: Moeder van Marit heeft een nieuw forum aangemaakt (www.mamas2010.forum2go.nl) en dat is een fijn forum! Je kunt er veel makkelijker dingen terugvinden dan hier en het is opgedeeld per onderwerp. Ook kunnen alleen geregistreerde gebruikers de berichten lezen. Aanrader!

He meid, forum moet ik iets later weer proberen, hahaha had wat moeite met de code.
Wij hebben ook groen in het kamertje, ook al toen we niet wisten wat het werd, het is inderdaad een super kleur wat voor beide kan.

men hoofdpijn komt van de wisseling van mijn bloeddruk, tenminste dat verwachten ze. Ik kan helaas niets nemen want ben allegisch voor paracetamol. Ach weet je precies zoals je zegt. Goed op mezelf passen en iets rustiger aan doen. Ik heb me voorgenomen om gewoon eens wat vaker een middag je vrij te nemen.

Volgens mij ben jij ook niet het zoetsappelige type, en zijn genoeg site´s die je over gaat slaan, ik heb dat ook heel sterk.

fijn weekend meid.

liefs

Terug
Bovenaan