Nathalie86

Hoi,
ik zag dat je gereageerd had op een post. Leuk dat je er ook weer? bent. Ik dacht waar zijn die andere tweelingmoeders toch, hebben ze het echt zo druk of geen zin meer.

Hoe is het met jou lieve kindjes? Gaan ze gelijk op? spelen ze leuk met elkaar? Ben zo benieuwd.

Hier gaat het goed nu. ze zijn allebei net een week ziek geweest, dus ben er 2weken zoet mee geweest.
Nu gaat het zijn gangetje weer, ze spelen hier heel leuk samen. Rick heeft bijna 6 tanden en Tom 4. Kruipen doen ze nu ook allebei, maar Tom was wel een halve maand eerder zo ook met staan. Heel grappig om te zien.
Ze lijken trouwens sprekend op elkaar, blond, blauwe ogen, het is soms erg moeilijk om te zien wie wie is. Toch is het volgens mij geen tweeeige tweeling. Rick is iets tengerder.

Ik vind het knap dat je nog zoveel werkt, maar ik snap als het niet lekker gaat dat je liever thuis bent, want deze leeftijd vind ik echt heel leuk. Hoop dat het bij jou ook zo is.

Haha, we leven nog hoor! We hebben even een pittige tijd gehad, baan kwijt geraakt en een overlijden in de familie.ndarbij was het forum een beetje verslavend, moest dus even afkicken! Maar ik ben er weer! Het gaat hier ook heel goed! Noor heeft al 8 tanden terwijl Seth er sinds vorige week pas 4 heeft. Ik geniet heel erg van ze maar vind het ook best pittig. Ze lopen hier nog niet, wel langs de tafel maar niet los. We kruipen hoor! Ze zijn hier wel druk aan het kletsen, papa, mama, opa, oma, bal en Seth. Al best veel woordjes dus. Ze zijn op dit moment heel erg verkouden, dus ze slapen niet zo best. Normaal gesproken gaat dat aardig. Het begint bij ons (meer bij mij) aardig te kriebelen voor een derde maar daar wachten we uit praktische redenen nog maar even mee!

Terug
Bovenaan