natte poepluier na groente??

boas gaat steeds beter eten en eet sinds deze week met ons mee.van de week heeft hij wat tomaat en daarna meloen opgeslobberd en een paar uur later had hij een groene diareeluier.de dag erna ook nog wat dunnetjes en toen weer normaal.vanmiddag hebben we broccoli en aardappel op(zoutloos) en net voor ik hem naar bed bracht had hij weer een diareeluier,echt groen water(met kleine pluimpjes broccoli).smorgens heeft hij altijd een "gewone" poepluier.maar na het avondeten krijgt hij nu dus diaree.hebben jullie kindjes dat ook weleens?zou het wennen zijn?in t begin raakte hij juist verstopt,en nu dit.hij heeft verder nergens last van.geen buikpijn ofzo.
groetjes kari

Hoi Kari,

Nee, sorry geen ervaring mee. Esther drinkt minder nu ze meer fruit en groenten eet (en 's ochtends pap en 's avonds ook vlees en aardappels) en heeft daardoor juist hardere ontlasting. Maar het zal inderdaad wel wennen zijn voor zijn darmen en na verloop van tijd vanzelf wel over gaan. Gewoon genoeg te drinken geven en dan komt het allemaal goed, lijkt me.

Groetjes,

Eveline

Hee Kari,

Ik herken het ook (nog) niet echt. Evi eet sinds twee weken pas groenten en fruit en de ontlasting lijkt wel iets dikker te worden (en allerlei mooie kleurtjes hihihi). Ik denk gewoon goed in de gaten houden dat hij niet echt diarree krijgt.
Misschien als hij het vaste voeding echt gewend is dat het weer over gaat.

groetjes Sonja

misschien is hij dan toch een beetje ziekjes ja.vandaag had hij weer zo'n luier.hij is ook erg huilerig gisteren en vandaag.kort slapen snel ontevreden.ik dacht aan een "sprongetje"maar het is ook wel een beetje mn eigen schuld kwam ik aan t eind van de dag achter.boas dronk de laatste tijd niet heel fantastisch,dus ik gaf hem maar 180cc,4 keer.daar liet hij soms ook nog wat van staan dus schijnbaar was dat genoeg.vandaag gingen de flessen goed en snel leeg en slapen wou hij ook niet voor hij een fles op had.volgens mij had mn kereltje gewoon nog honger.domme mama.om het goed te maken heeft hij net voor t slapengaan een fles van 240 gehad.morgen maar weer 210 aanbieden en kijken of meneer dan weer wat gezelliger word.maar hij heeft dus nog  wel temp 37,7   en diaree.harde ontlasting door vast voedsel lijkt mij ook logischer ja.misschien heeft het er dan toch niks mee te maken.of een samenloop van..
groetjes kari

Terug
Bovenaan