Natte rug

Hallo,

Mijn dochtertje is nu 11 weken en heeft sinds deze week elke morgend een natte rug door een lekkende luier na het slapen.
Ze beweegt heel veel in haar slaap waardoor de luier naar beneden zakt heb ik de indruk en zo losser zit...
‘S avonds tijdens het aandoen van de luier sluit deze mooi aan en spant hij goed (er past een vinger tussen de band en de buik).
Kan iemand mij helpen alsjeblieft??
Ander merk? Extra tips hoe ik dit kan oplossen?
Het is mijn eerste kindje dus heb hier geen ervaring mee...

Dank je wel!

Heb je wel goede rompers? Als een romper goed aansluit, kan een luier toch niet zo ver naar beneden zakken? En anders idd een maatje groter of halverwege de nacht een keer extra verschonen als Ze toevallig wakker is

Wij doen denk ik de luier echt een stuk strakker. Bij ons moet je hard werken om er een vinger tussen te krijgen ? Zowel van dochter als zoon nooit klachten over gehad ? Misschien dat dat werkt?

Herkenbaar! Zo vervelend.
Luier aan rugkant iets hoger leggen, bij aandoen van de luier. Plakstrips iets lager plakken dan wat hoort en nog iets strakker. En een nachluier gebruiken (baby dry pampers, dezelfde maat als overdag). Wij hadden nooit meer lekkages.

Wat ik laatst had gelezen is dat een baby buik boller staat vlak na een fles en snachts platter word dus de luier kan afzakken.

Ik heb toen ik dit een paar keer had inderdaad een mast groter genomen van luiers. Ook trek ik hem aan de achterkant nog even goed omhoog als hij om zit..

Hallo, Ik ben een maatje groter gaan halen van de BabyDry en hebben geen lekjes meer ☺️ ik trek deze vanachter goed omhoog, goed aanspannen en het is gelukt! ? dankje wel voor de tips!

Terug
Bovenaan