Nattigheid

Hallo dames, beetje een genante vraag, maar goed hier kan het.... Ik heb een onregelmatige cyclus en dus proberen mijn man en ik toch ongeveer om de twee dagen te klussen. Nu is het wel zo dat wanneer hij klaar is gekomen en hij zich terugtrekt uit mij er toch altijd een hoop "nattigheid" meekomt, terwijl dat toch de andere kant op moet zwemmen? Blijft er wel genoeg binnen? Heeft iedereen hier last van?
Daarnaast nog, hoe doen andere stellen dat met een onregelmatige cyclus. Ik heb hier eens gelezen van een handige spuit maar mijn apotheek had daar nog nooit van gehoord....
 
Hai Femmie, Volgens mij is het heel normaal dat er wat nattigheid meekomt, ook je eigen nattigheid ( om zomaar te zeggen) komt natuurlijk mee. Als het goed is beginnen de zaadjes al direct naar binnen te zwemmen. in ieder geval veel succes
 
Er blijft nog genoeg binnen zitten voor een bevruchting hoor!

Je hoeft overigens geen speciale spuit te hebben om jezelf te insemineren. Een gewone injectiespuit zonder naald van 5 cc werkt prima (kostte mij 18 cent). Je kan ook bij vrouwengezondheidscentrum Isis in Amsterdam een speciaal inseminatiecupje bestellen, die kost 10 euro (zit onder andere ook een spuitje bij).
 
Hoi Femmie,

Dat gebeurt bij ons ook vaak hoor volgens mij is dat bij veel mensen zo, en er blijft nog genoeg over dat wel! verder zwemt dus daar hoef je niet overin te zitten.

Ik ga niet direct naar de toilet en blijf voor de zekerheid een aantal minuutjes liggen maar dat schijnt eigenlijk niet nodig te zijn maar dat doe ik meer voor mezelf, het lijkt me beter en die paar minuutjes meer of minder ja toch?

Over die cyclus wat is bij jou onregelmatig? bij mij zelf heb ik een verschil van 2 tot 3 dagen vergeleken met de vorige keer/maand.

Omdat ik ongeveer weet dat je tussen de 10 en de 14 e dag na je menstruatie je eisprong hebt gebruik ik op dag 11 een ovulatietest en als deze nog negatief is dan een dag later of 2 dagen later nog eens en als de test op b.v de 13e dag een donker streep laat zien dan weet ik dat ik vanaf die dag moet gaan klussen dus binnen 24-48 uur na die donkere streep op die ovulatie test.
Door deze testen weet ik nu wel dat ik al voor die 14e dag mijn eisprong heb dus op dag 11 een keertje gehad en op dag 13 gehad.
Verder kun je het beste om de dag vrijen(klussen) in die dagen.

Heel verhaal maar bij mij lukt het zo en heb maar 2 teststaafjes per x nodig.

Daarnaast ga ik naar de site van predictor.nl of brabbel.org en zie dan wanneer de "juiste dagen zijn.

hoop dat je er iets aan hebt.

succes! Merel
 
Ik denk dat de meeste vrouwen wel last hebben van "nattigheid". Dus ik geloof dat je je geen zorgen hoeft te maken. Inderdaad beginnen ze met ze allen meteen te zwemmen en het zijn er miljoenen dus je hoeft ook niet op een paar te kijken. Ik blijf zelf meestal even een kwartiertje liggen zodat ik ze de kans geef om te zwemmen. Daarna ga ik pas de "nattigheid" schoon maken.
succes.

XX Bibi
 
Heel normaal hoor. Er zijn miljoenen zaadjes in 1 lozing terwijl er maar een paar honderd werkelijk het eitje halen. Wat belangrijk is het soort slijm van jou. Het vruchtbare slijm (dat heldere, draderige spul), is de ideale omgeving voor sperma en via dat slijm zwemmen ze naar boven. Op niet vruchtbare dagen is er geen vruchtbaar slijm en staat je baarmoedermond trouwens ook niet open.
Met dat handige spuitje bedoel je volgens mij een inseminatiespuit die de sperma echt in je baarmoeder spuit, maar die gebruiken ze alleen in het ziekenhuis. En volgens mij komt de rest er dan nog uit rollen. Als je je kansen wil vergroten met een onregelmatige cyclus is een ovulatietest inderdaad een goede optie. Ben ik ook 2x zwanger mee geraakt.
Succes
 
Ja, zoals je leest hebben veel meiden dit ook. Of het een fabeltje is dat weet ik niet maar met je benen de lucht in en even blijven liggen (standje hopeloos) schijnt ook te helpen.
succes,
Ank
 
Terug
Bovenaan