nattigheid????

misschien een rare vraag maar ik stel hem toch, ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en sind 2 dagen veel last van water/afscheiding, het zijn echt kleine plasjes, moet er een inlegkruisje voor gebruiken.
het ruikt niet, ben erg benieuwd of dit normaal is, ben na 2x miskraam nl heel erg onzeker.

xx natascha

Hoi Natascha

Ik heb dat ook gehad en het schijnt normaal te zijn. Bij mij wordt het nu (iets meer dan 6 weken zw.) minder. Het schijnt zo te zijn dat als je zwanger bent het kan gebeuren dat je veel meer afschijding aanmaakt.
Ik zou me dus maar geen zorgen maken, zeker niet zolang het helder of wit van kleur is.

Groetjes Natalie

Hoi Natascha

Ik heb bijna iedere dag nog wel krampjes maar niet meer zo erg als in het begin.
Ik merk vooral dat ik veel las heb als ik een drukke dag gehad heb, dus het resultaat is dat ik waar mogelijk een middagdutje (ja net zo'n oud wijf ) doe en elke avond voor 9 uur plat op bed lig. Wel tv kijken ed. maar dan lig ik in ieder geval plat.
Ach, moet het er allemaal maar even voor over hebben toch, wil niet dat het misgaat omdat ik niet naar mijn lichaam geluisterd heb.
Vind het nog steeds eng hoor. Ben nu ruim 6 weken en mijn moeder en oma kregen bij hun eerste zwangerschap een Mk bij 9 weken. Als ik die tijd in ieder geval maar voorbij ben dan durf ik voorzichtig nog wat blijer te zijn. Het liefste zou ik gaan slapen en over een week of 8 wakker worden met ruim 3 maanden en dan gewoon lekker alleen maar genieten. Kan niet wachten tot het zover is.

Groetjes Natalie

hoi natalie,

Haha hier nog zo'n oud wijf, kan ook 's middags wel een dutje doen en lig er ook geregeld om 20.30 in, maar ja dat gaat wel weer over.
Dat van die winterslaap had ik ook al tegen mijn vriend gezegt haha, helaas kan dit niet.
Ik snap dat het voor jou echt spannend blijft tot na de echo, dat heb ik ook hoor want mijn eeste miskraam zag ik pas op de 10 weken echo:( daarna begint het genieten pas en dat duurt nog best lang...
maar we houden goede hoop!!

liefs natas

Hoi Natascha

Kan me voorstellen dat het voor jou nog spannender is dan voor mij.
Bij mij is het zelfs "gewoon" de eerst keer dat ik zwanger ben en het is tot nu toe dus nog niet misgegaan bij mij. Eigenlijk niets om me zorgen te maken dus. Maarja, de zenuwen zijn er toch.
Hopelijk is jou 10 weken echo deze keer wel goed. Wanneer mag je??? en hoeveel weken ben je dan??

Groetjes Natalie

hoi natalie,

Ik kan me voorstellen dat als het in je familie al een paar keer is misgegaan dat je je daar zorgen om maakt, maar eigenlijk is dat nergens voor nodig!!
Elke zwangerschap is uniek en heb je hetzelfde percentage kans op een mk, probeer ook wel te genieten hoor, zelf lukt het ook niet echt hoor, ik mag donderdag al voor een echo, ik ben dan 6 weken en 2 dagen denk ik.
Dat is best vroeg dus ik hoop dat ze dan al iets kunnen zien.
wanneer mag jij??

xx natascha

Hoi Natascha

Ik mag op 5 mrt naar de vk en waarschijnlijk doen ze dan gelijk de echo om de termijn te bepalen. Ik ben dan 9 weken (of misschien zelfs 13).
Ik moet zeggen ik zal blij zijn als ik voorbij die 9 weken ben, dat is gewoon het moment waarop het bij hun misging, ik denk dat ik daarna veel meer rust ga krijgen. Ik moet zeggen dat er al een hele boel spanning is weggevallen nu ik over de 6 weken heen ben. Dat is naar mijn idee toch het eerste kritike punt.
Het lukt elke week een beetje meer om er gewoon van te genieten. mijn moeder is trouwens echt op van de zenuwen en loopt de hele dat tegen zichzelf te zeggen dat ik haar niet ben. Ik laat haar dus maar zo veel mogelijk van mijn zenuwen overnemen, dan ben ik wat rustiger, is nog beter voor de kleine ook.
Verder gaat hier alles goed. Wel moe maarja, dat hoort erbij.

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan