Natusan of Zwitsal

Hebben jullie al gekeken naar babyproducten? Ik twijfel of ik natusan of zwitsal zal kopen. Ik gebruikte laatstonder de douche zwitsal en vond daarna mijn huid erg droog... Natusan heeft een minder uitgesproken geur. Iemand ervaring of zich er in verdiept?

Bij mijn dochtertje had ik een heel pakket van zwitsal gekregen. Heb dit niet lang kunnen gebruiken want ze kreeg heel snel een droge huid. En je moet opletten met parfum. Nu gebruik ik voor haar Weleda, dat is helemaal natuurlijk en goed voor het babyhuidje. Zelf ben ik van plan om Weleda ook te gaan gebruiken bij onze komende spruit.

Mijn zoontje heeft erg snel last van eczeem (voedselallergie). Als hij in bad is geweest met zwitsal heeft hij daarna veel jeuk, met natusan merk ik geen verschil op zijn huidje.
Natusan dus!!!!

En om de kleine daarna in te smeren kan je het beste lanettezalf halen bij de apotheek. Daar worden ze heerlijk zacht van, heeft geen geur en is hypoallergeen. (Geen vaseline gebruiken! Daar reageren veel baby's gevoelig op.)

ik breek even in van het dec. forum. ik gebruik voor mijn zoon neutral. Hij heeft last van droge huid en gevoelig voor eczeem. Als ik zwitsal gebruik heeft hij vervolgens jeuk en een droge huid.

Fijn dat jullie de ervaringen delen. Heb mijn vriend er nu ook bij betrokken als proefkonijn... Heb zwitsal en natusan in de douche staan...ik ben meer voor natusan op het moment. Denk dat we weleda en neutral ook nog gaan uitproberen...

Terug
Bovenaan