Kop op wijfie, ronde 35 gaat goed komen gewoon dat voel ik en dat hoop ik gewoon ook voor jullie, en anders met een klein beetje hulp want eindelijk gaat er ook actie ondernomen worden, naar de gyn is zeker positief want zo op de natuurlijke manier bezig zijn is ook heel goed maar wel frustrerend dat het gewoon elke maand niet lukt, telkens weer die teleurstelling dat gaat niet in je koude kleren zitten..
Dus lieve Cynt eindelijk komt er actie in de taxie!!!! uuuh ziekenhuis bedoel ik natuurlijk...
Heee staan alle meubeltjes al en hoe staat het zo met die gepainte muren...
Anytime je kan zeker op mijn steun rekenen hoor, ik hoop juist dat ik snel ongi ga worden, want ben het a.s. weekend toch ook weer 7 weken niet geweest, en zwanger kan ik zeker niet zijn ook omdat ik laatst een testje gedaan had die dus negatief was, dus laat die ongi maar komen. hahahaha ik meen het ik zou er heel blij mee zijn.
Vanavond ben ik wezen shoppen want had een heel lief jurkje gezien voor Isabel zo schattig en kon het natuurlijk niet laten om het toch te kopen.. Verder voor me zelf nog hele stoere cowboylaarzen gekocht heel erg gave kleur wit beige heel blij mee..
En nu ligt manlief alweer een tijdje te slapen en heb ik gewoon geen zin om te gaan slapen.
Hoop verder dat alles goed met je gaat, en dat jullie nu niet op de grond moeten zitten nog steeds dan om tv te kijken,
Spreek je weer snel ok.
liefs Mick