Natuurlijk ben ik weer ongesteld geworden, op naar ronde 35 en ga nu weer de medische molen in!

Ging net naar de wc, en ik wist het al van te voren.

ja hoor weer ongesteld. Hoe kan ik ook getwijfeld hebben dat het dit keer wel eens raak zou kunnen zijn.

Helaas, nu moeten we weer de Medische molen in.

19 April mag ik weer bij de Gynaecoloog komen. En  we zijn dus al 3 jaar bezig om zwanger te raken, pas dan wilde ze me weer verder helpen.
Dus zal nu wel iets van IUI ofzo krijgen.

Maar ja ik wacht het maar af.

Ga nu lekker in mijn bedje een beetje zappen. Voel me niet zo lekker, heb erge steken in mijn buik en ben toch wel weer een klein beetje verdrietig!

Weltrusten voor straks en tot morgen maar weer (denk ik)

Wat ontzettend balen Cynt!! terwijl ik er net een klein beetje in ging geloven dat het raak zou zijn voor jou, jeetje kan me voorstellen echt dat je er flink van baalt, maar goed blijf positief nu gaat er vanaf 19 april tenminste wat gebeuren eindelijk aktie na drie jaar bezig zijn toch, want zo schiet het niet op..

Beterschap met de krampjes niet te verdrietig zijn, denk aan je leuke spullen die je voor jullie huisje hebben gekocht, koop morgen mooie zonnige bloemen en eet lekker veel chocola dan voel je je snel weer wat beter..

Vindt het echt heel sneu voor je dat het niet raak is.

lfs en een dikke knuf van mij

he cynt, PRUT zeg.
Gek wordt je ervan, baal maar even goed. Toch maar weer aan de toastjes met lekkere dingen, wel blijven genieten hoor(moet ik zeggen)
Het zal een keer lukken en dan zijn we zo blij, ik blijf aan jullie denken en duimen.Bedankt voor je paasmuziek, lach dubbel
liefs ilona

Hallo meisjes,

Fijn dat jullie zo begaan zijn.
Heb er erg veel steun aan!

Het gaat een keere  lukken dat weet ikzeker, met of zonder medische hulp

We gaan gewoon vrolijk ronde 35 in, nieuwe ronde nieuwe kansen

Liefs,

Cynthia

Kop op wijfie, ronde 35 gaat goed komen gewoon dat voel ik en dat hoop ik gewoon ook voor jullie, en anders met een klein beetje hulp want eindelijk gaat er ook actie ondernomen worden, naar de gyn is zeker positief want zo op de natuurlijke manier bezig zijn is ook heel goed maar wel frustrerend dat het gewoon elke maand niet lukt, telkens weer die teleurstelling  dat gaat niet in je koude kleren zitten..

Dus lieve Cynt eindelijk komt er actie in de taxie!!!! uuuh ziekenhuis bedoel ik natuurlijk...

Heee staan alle meubeltjes al en hoe staat het zo met die gepainte muren...

Anytime je kan zeker op mijn steun rekenen hoor, ik hoop juist dat ik snel ongi ga worden, want ben het a.s. weekend toch ook weer 7 weken niet geweest, en zwanger kan ik zeker niet zijn ook omdat ik laatst een testje gedaan had die dus negatief was, dus laat die ongi maar komen. hahahaha ik meen het ik zou er heel blij  mee zijn.

Vanavond ben ik wezen shoppen want had een heel lief jurkje gezien voor Isabel zo schattig en kon het natuurlijk niet laten om het toch te kopen.. Verder voor me zelf nog hele stoere cowboylaarzen gekocht heel erg gave kleur wit beige heel blij mee..

En nu ligt manlief alweer een tijdje te slapen en heb ik gewoon geen zin om te gaan slapen.

Hoop verder dat alles goed met je gaat, en dat jullie nu niet op de grond moeten zitten nog steeds dan om tv te kijken,

Spreek je weer snel ok.

liefs Mick

Hee meissie!

Sorry voor mijn late reactie! Ik kon een paar dagen niet online vanwege de trap die geverfd is. (computer staat boven)
Wat een tegenvaller dat je toch ongi bent geworden. Balen zeg. Ik hoop dat de gyn. jullie nu serieus gaat nemen en er actie komt! Laat je niet afschepen hoor! Gewoon duidelijkheid eisen!!

Ik ben helaas vandaag ongi geworden. Ook bij ons geen paaskind dus.

lfs inge

hoi hoi Cynthia,

ik leef met je mee hoor,zwaar rot alweer ronde 35,ik weet het nog helemaal en toen we dus in ronde 36/37 de eerste iui zouden krijgen was ik ineens zwanger.

Ik hoop dat je nog een beetje leuke paasdagen hebt,heel veel liefs en ga ervoor bij de gyn!!
Snoopy

Terug
Bovenaan