nauwe voorhuid

mijn zoon van 6 maanden heeft een te nauwe voorhuid.
als dit problemen gaat geven bij t plassen moet hij hieraan geholpen worden.
heeft iemand hier ervaring mee en waarneer moet ik aan de bel trekken bij de huisarts?
 
Hi, hier een moeder van 3 zonen! Mijn 2 oudste jongens hadden allebei ook een nauw voorhuidje toen ze zo klein waren, mij vertelde ze dat je er pas wat over kan zeggen als ze 2 jaar waren. ze zijn nu 5 en 8 jaar en het is vanzelf goed gekomen. Laat je niet bang maken hoor! En als hij er toch aan geholpen moet worden schijnt het een heel eenvoudige en ongevaarlijke ingreep te zijn. Veel plezier met je zoon!
 
Ik heb exact dezelfde ervaring. Na ongeveer een 1 jaar was de voorhuid al veel minder nauw, dus even geduld en niet elke dag kijken wat er gebeurt!
Succes
 
Mijn zoontje van 2 is er net aan geopereerd. Hij had op een gegeven moment wat bloed in zijn luies en toen ben ik pas naar de dokter gegaan. Die heeft me meteen doorverwezen naar de uroloog en kort daarna is hij geopereerd. Het was binnen en paar uur gedaan en volgens mij weet mijn zoontje er al niets meer van. Het is echt een operatie van niets! En het geneest ook snel!
 
hallo mijn zoon is er ook aan geopereerd toen hij 3 was maar ik ben heel blij dat ik dat toen heb laten doen omdat toen hij 2 was een stijf piemeltje kreeg en het voorhuidje niet meer terug ging ik ben daarvoor in het ziekenhuis geweest op de eerste hulp die kregen het ook niet meer geregeld en hebben hem een spuitje erin gegeven en toen met geweld erover heen getrokken de dag erna helemaal blauw en pijn,de arts adviseerde mij toen om het zo snel mogelijk te laten doen dat heb ik gedaan en hij was binnen een dag thuis en heeft bijna geen pijn gehad.dus als ik jou was zou ik er zo snel mogelijk wat aan leten doen .heel veel succes groetjes saskia
 
Mijn zoon is geheel besneden toen hij 2 jaar was een kleine ingreep maar het heeft ons veel ellende bespaart.
Altijd was zijn piemeltje rood en pusserig.
Hij is nu apetrots op zijn piemeltje.
Wat je wel moet doen is je kind vertellen over t zh tegen die tijd erge goede boekjes voor in de handel !!!
Met luier is de genezing ongeveer 4 dagen.
SUCCES
 
Terug
Bovenaan