Nauwelijks een buik

Ik had vandaag een reünie van de zwangerschapsclub van mijn zoon (die wordt al bijna 3). Een van de moeders is al 2 weken verder dan ik en die heeft een veel grotere buik, dat ik er wel bijna aan ga twijfelen of ik wel zwanger ben. Een vriendin van mij is iets van 3 weken verder en heeft precies zo'n grote buik. Mijn zwangerschaps broeken zijn me nog te groot(was de vorige keren wel anders maar de kinderen eten me op. Of ik ook de zwangerschaps broeken wilde die zij niet meer pasten... Okay ik ben wel aan de dunne kant (miss. max 5 kg minder, ik zit op paardrijden, maar zou het alleen daardoor komen?

Maandag weer naar de verloskundige ik ben benieuwd of alles nog goed is.

Hey,

Hoever ben je nu zwanger? Ik ben nu in de 17de week van de zwangerschap en ook haast geen buik dat was met de vorige wel anders. Denk niet dat het kwaad kan hoor. Die buik gaat echt nog wel groeien.

Veel succes maandag en je zal zien dat alles goed is met de kleine.

Liefs RH

Ff en inbreker hier,

Mijn dochter is nu 15 maanden.

Toen ik zwanger was heb ik het de eerste mensen pas verteld toen ik 24 weken was omdat je het toch niet zag. Ik heb nog op mijn buik kunnen slapen tot 28 weken en sommige buren voel het pas op een week voordat ik beviel.
Ze is eind juni geboren dus zelfs in de strakke zomerkleding viel het niemand op.

Mijn dochter was bij geboorte 3300 gram en 8 dagen te vroeg -> prima dus.

Ik hou niet zo van alle aandacht die je krijgt als je zwanger bent dus mij kwam het goed uit en zo'n klein buikje is ook erg praktisch (ik kon mezelf zelf nog scheren daar beneden hihihi)
Geniet ervan zolang het duur want over een paar weken kun je je wel een nijlpaard voelen)

groetjes Sacha

he herkenbaar hoor!!ik ben nu in de 16de week en zwaner van ons 3de kindje(jongste is net 1 jaar)ik pas zelfs de meeste gewone kleding nog,kan ook nog makkelijk op mn buik slapen.en sommige valt het ook nog niet op.voor mezelf en bekende begint het nu toch wel zichtbaar te worden.maar echt een dikke buik zoals je soms hoort of ziet is bij mij ook nog niet.nu ben ik wel lang,1.80 en 67 kg(nu inmiddels bijna 70.dus kom al wel aan.
de kraamverzorgster zei vorig jaar bij mn zoontje dat ik heel strakke buikspieren heb.omdat ik weer redelijk snel plat begon te worden.
dus misschien is dat bij jullie dan ook het geval.
op laatst bij mn zoontje best dik vond ik(maar heel veel zeiden dat e niet kon zien aan mn buik dat hij 8,5 pond woog..ah ja eigenlijk ook wel fijn om niet zo een megabuik te hebben vind ik,als met kindje maar goed gaat toch!
liefs jootje

oh, dat lijkt me wel wat, minder buik :)
ik ben bang dat ik formaatje walvis wel weer ga bereiken.... Nu al best wel een buik (leuk hoor al die reacties, waarbij " weet je zeker dat het er geen 2 zijn" de meest gehoorde is....pfff..)
Net als bij de vorige keer lijkt het erop of mijn zwangere buik gewoon voorop mijn lijf wordt geplakt, voelt niet altijd even charmant.
dat van die buikspieren dat geloof ik wel, die zijn bij mij redelijk ver te zoeken :)
Ach ja, grote buik, kleine buik, als er uiteindelijk een gezond kind uitkomt is het allemaal niet zo belangrijk meer, toch?

Bij de verloskundige was alles goed. Ik had goede buikspieren volgens haar. Ze gaat me wel extra in de gaten houden. Omdat de kinderen zo dicht op elkaar geboren zijn willen ze in de gaten houden of ik wel genoeg bloed en voedingsstoffen heb om het kindje te laten groeien en ook omdat je nu eenmaal een goede (bloed)reserve nodig hebt voor de bevalling. Ik begin nu alwee last te krijgen van mijn zwangerschaps vermoeidheid, dat is niet leuk. De vorige keer ben ik 2 weken voor mn verlof compleet ingestort, deat wil ik niet weer.

Het kindje is nu 16 weken, en helemaal hyper heb denk ik pak en beet 2 hartslagen gehoord en voor de rest alleen maar trappen en klappen in de baarmoeder. Ik voel het ook al 3 weken goed, en nu alleen nog maar beter.

Terug
Bovenaan