navel

Hallo!
Erg leuk om al die berichtjes over en weer te lezen. Ik wist van het bestaan van deze site helemaal niet af totdat een collega van mij zei eens te kijken.
Ik ben 25,5 week zwanger en ik ben tot nu to 6,5 kilo aangekomen. Opzich vind ik dat wel netjes. Het is alleen wel zo dat ik al een behoorlijk grote buik heb. Het gevolg is nu dus dat mijn navel al naar buiten wil komen.
Ik ben zo benieuwd hoe dat bij jullie is. Is dat snel in mijn zwangerschap of hebben meer mensen dat?
Wat ik ook niet op deze site ben tegengekomen en wel erg leuk vind, is dat ik het zo heel gezellig vind in mijn buik met een schoppend poppetje. Ik kan er echt heel erg van genieten. En al hoewel ik erg ernaar uitkijk dat ze wordt geboren, zodat ik kan zien hoe ze er uit ziet, zal ik het ook wel gaan missen.

groet,
Marianne
 
hoi marianne

gefeliciteerd met je zws is een beetje laat maar toch. heelherkenbaar die navel die naar buiten komt. bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook zo rond de 20e week. ben nu voor de derde keer zwanger mk.in aug 04 en heb nu vanaf ong 10 weken weer dat mijn navel naar buiten komt. mijn vk zei dat dit kimt ddordat de buikspieren onder invloed van hormonen aan de kant worden geschoven hierdoor word de buikwand een stuk dunner en duwen je ingewanden tegen je navel aan waardoor die naar buiten kan komen. is dus heel normaal alleen soms een beetje een gek gezicht. na mijn 1e zws is dit ook al snel weer weggegaan. even een tip er is ook een forum op deze site van moeders die in de zelfde maand uitgerekend zijn als jij dit is meer een algemeen forum. ik zelf zit op het augustus forum en als ik het even snel uitreken ben jij uitgereken in mei of juni. als je nu boven aan de pagina op het blauwe vakje forums klikt en dan op zwangerforum vind je het forum van die moeders. is misschien leuk voor je die zitten in dezelfde fase en maken ongeveer dezelfde dingen mee die jij nu ervaart. op dit forum ben je trouwens ook altijd welkom met vragen of leuke verhaaltjes.
heel veel succes verder en laat nog eens wat van je horen.

groetjes
laura79 (uitgerekend op 8-8-05)
 
Ik heb totaal geen ervaring met zulke forums of zowiezo met een forum. Later kwam ik er inderdaad achter dat er ook een forum bestaat voor de uigerekende maand. Bedankt voor je reactie!!

gr. marianne
 
Terug
Bovenaan