navel?


Hallo allemaal

Ik hoop dat het forum weer gauw goed is! dit is toch geen doen zo?

even een vraag, sinds vandaag heb ik weer een......navel!
het klinkt onwijs gek maar mijn navel heeft een tijdje erg strak gestaan, zo leek het net dat er geen navel zat!
maar vanmorgen werd ik wakker en zat er weer een mooi kuiltje!
is dit wel normaal?
ik weet dat je navel strak kan gaan staan naarmate je langer zwanger bent en dat die zelfs kan verdwijnen, maar ik ben nu 32 weken zwanger en bij mij is hij gewoon weer terug. ( hij is echt wel een paar weken weg geweest)
wie heeft hier ervaring mee?

liefs sarah
 
Hoi Sarah,

Ik heb al heel m'n zwangerschap  een kuiltje als navel. Ik moet dan ook wel zeggen dat iedereen zegt dat mijn buik niet zo groot is, ook al ben ik dan al 31 weken. Volgens mij heeft het er bij jou mee te maken dat het kindje misschien anders is gaan liggen of is gaan zakken (indalen)  of zo.

Soms is mijn navel wel heel ondiep, maar als ik dan weer anders ga zitten of liggen dan weer diep. Volgens mij verschilt dat heel erg. Ik denk niet dat je je daar druk om moet maken hoor.

Het is toch ook beter dat je nog een kuiltje heb, dan dat je navel als een dopje op je buik ligt. Ik vind dat altijd zo'n raar gezicht als je dan zo'n strak truitje aanhebt dat je nog een dopje op je dikke buik hebt.

Nou succes ermee!

Groetjes,

Sabrina 31 wkn 1e kindje
 
Wat grappig! Ik heb dat ook gehad. Ik heb toen dezelfde vraag op het forum gezet, maar kreeg geen reacties van herkenning. Ik weet niet meer met hoeveel weken het precies was, maar eind 20, begin 30 weken ongeveer.
Ons kleintje had toen ontzettend veel bewegingen gehad en ineens had ik weer een kuiltje terug. Een paar weken later is het kuiltje trouwens wel opnieuw verdwenen en ik heb al weer tijden zo'n dopje op mijn buik staan.
Ik zelf vind het wel grappig.
groetjes
greet (37+5)
 
Terug
Bovenaan