Navel

Euh, is ziet jullie navel er ook niet uit?
Ik ben 30 weken zwanger (heb een minibuikje) maar een hele grote navel met een rare donkere kleur! Dat ie grote werd had ik wel verwacht, maar zo donker? Het ziet er niet meer zo  toonbaar uit en mijn navel is ook erg gevoelig. (Ik had een hele diepe navel mét piercing die ik inmiddels vervangen heb door een zwangerschapspiercing!)
Ben erg nieuwsgierig hoe het met jullie navel is!

Groetjes Loesje 30w/1d

ja, het gat wordt een putje en de huid ziet er anders uit, donkerder, zachter. en als kleine miepje of mopje schopt onder mijn navel, voelt dat niet tof.

de rest van de huid heeft last van de rek, ik smeer maar flink, blijft er hopelijk nog wat van over ...
gjes Miep 23 w 4 d.

Ik heb een soort navelfobie. Altijd al gehad. Niemand mag er aan zitten en er is nu ook een reclame op tv waar je er heel veel van zie, dan zap ik meteen weg! Een navelpiercing is dus al helemaal niet mijn ding..
Bij mijn vorige zwangerschap (een tweeling) plopte hij vrij snel uit mijn buik.  Mijn navel werd ook donker en na de bevalling vervelde hij zelfs. Bleeh.
Nu ben ik 25 weken zwanger en loop ik al weer bijna 10 weken met een 'uitgeplopte' navel. Kan niet meer erger worden dus ik moet het er maar mee doen. Maar blij ben ik er niet mee.

Hoi,

Mijn navel ziet er nog redelijk uit hihi.
Ik heb van mezelf aan een beetje buik, en een hele
diepe navel. Nu wordt ie steeds minder diep en daar
ben ik eigenlijk wel blij mee. Een uitgepuilde navel
zal ik nooit krijgen.
Ik moet zeggen dat ik mijn navel ook maar een raar ding
vind!

xx Syrah (29 wk)

nergens last van. Ik zie nooit de 'bodem' van mijn navel en nu nog steeds niet. Hij p0lopt er niet uit en heeft dat ook bij vorige zwangerschappen niet gedaan.

Weet je dat ik toen ik zwanger was van de eerste twee niet eens wist dat je navel eruit kon ploppen, pas later toen ik dat een keer bij iemand zag (in bikini) wist ik dat zoiets bestond.

Miep

Terug
Bovenaan