navel

Vandaag ben ik op de kop 39 weken en ik heb een vraagje over mijn navel. Of liever gezegd over datgene dat eruit komt. Ik heb een navel die naar binnenzit dus geen toetertje, maar naarmate de zwangerschap vorderde en zeker vorige week voelt de navel steeds raarder aan. Dat kan kloppen heb ik gelezen komt door de groei van de baby, maar vorige week kwam er een harde, gelige en stinkende klonter uit en wat gelig vocht. Ik vond het heel vies. Ik ben in die tussentijd op controle geweest en het vergeten vragen of dit kwaad kan. Heeft iemand hier ervaring mee? Net kwam er weer wat gelig vocht uit daarom dacht ik eraan. Bovendien heb ik lichte jeuk aan mijn navel.
Klinkt dit voor iemand bekend in de oren?

Groetjes Christelle
 
hoe je het omschrijft....lijkt het of je navel ontstoken is. misschien doordat hij nu tegen je kleren aanschuurd dat hij wat geirriteerd is?
als je het echt niet vertrouwd, zou ik de vk gewoon even bellen.
 
Ja, dat klinkt ontstoken. Ik zou eerder de huisarts bellen, hier kan de verloskundige weinig aan doen.
 
ik heb nu inderdaad een tijdje mijn navel bloot gehouden en het jeuken is gestopt eveneens het vocht. Ik zal het verder in de gaten houden en anders morgenochtend even bellen.
Bedankt voor jullie reacties!

Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben, die het ook gehad hebben?
 
Beetje met echinaforce van dr Vogel deppen... kan een beetje prikken maar helpt goed tegen onzuiverheid en ontstekinkjes. Ik denk dat door de druk de navel een beetje stuk is gegaan. Dit heelt wel weer wanneer de druk even niet toeneemt. Goed schoonhouden dus en veel aan de lucht laten drogen! Kan denk ik verder geen kwaad, als het hierbij blijft. Ik zou wel even naar de ha gaan! Evn voor de zekerheid!
 
Terug
Bovenaan