navel

Hallo allemaal,

Ben een tijd niet echt actief geweest, we hebben net een badkamerverbouwing achter de rug (althans bijna) en na 6 weken kunnen we weer thuis douchen. Eindelijk weer wat tijd in de avonden dus. Wel lekker mee gelezen op mijn telefoon.

Alles gaat goed met mij en de kleine. Hij is lekker actief. Ik ben wel weer wat vermoeider aan t worden merk ik en het gewicht op mijn blaas merk ik goed, verder snel kramp in mijn kuiten 's nachts.

Alleen doet mijn navel echt pijn. De ene dag gaat het lekker,de andere dag voel ik hem trekken en steekt het. Hij is sowieso gevoelig. Er zit ook een bruin/blauwe rand om mijn navel. De VK had geen idee,ze zei: de ene heeft een zwangerschapsstreep, misschien heb jij dit wel. Heeft hier iemand ook last van haar navel?

Groetjes!

Heb er dan geen blauwe rand om, maar af en toe trekt mijn navel wel. Beetje onbehaagelijk gevoel. Verder er geen last van.

Groetjes

ik heb ook last van mijn navel (geen blauwe rand) maar wel pijnlijk en gevoelig, denk omdat ie opgerekt en naar buiten gedrukt wordt dat we er daarom last van hebben?

mijne werd de vorige keer knalrood en de huid scheurde een paar keer

met nivea dagelijks gemasseerd en dat ging goed
deze keer scheurt hij gelukkig tot nu toe niet uit en ik ben al 10 weken verder dan toen het de 1e keer gebeurde

veel banden zitten aan je navel vast en de baarmoeder rekt zich meer en meer en de kleine beweegt dus dat kan je voelen, de navel gaat bij sommigen naar buiten staan ook

Wat raar dat je vk niet weet wat het is. Ik ken het zelf niet, de huid trekt en jeukt daar wel, maar dat doet het over de hele buik haha. Bij mij helpt smeren met bio-oil, maar ik heb geen pijn.

Succes ermee!
Liefs ciomama

Ja, das best vreemd hè. Maar goed het is de ene keer erger dan de andere keer. Het is ook niet echt mijn huid (die trekt ook wel hoor) maar echt binnen in mijn buik. Misschien loopt die kleine binnen in mijn buik wel te slingeren :)

Komt goed, bedankt voor de reacties!

Terug
Bovenaan