Navel...

Rare vraag misschien maar ik heb al een paar dagen een mega last van mijn navel ) voor de gene die het niet weten, ben 34 weken zwanger).
Als ik maar hoest of iets op til dan heb ik het gevoel dat ik uit mijn navel scheur...
Bij mijn eerste zwangerschap helemaal nit gehad.
Ik dacht gisteren doordat het kwam dat ik teveel gedaan had maar na een nacht redelijk slape, had ik het nog steeds.....

Ik heb mijn vriend er al een paar x naar laten kijken maar die ziet niks anders dan anders....

Hey Sens,

Geen idee wat het is, maar ik zou het toch navragen! Pijn die niet weg gaat of minder wordt moet altijd even beoordeeld worden door professional. Zijn het niet soort van harde buiken?

Liefs,

T

Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap in lichte mate. Ik dacht dat het kwam doordat de boel zo werd uitgerekt. Maar vraag het voor de zekerheid eens na bij de vk!

Ik heb het inderdaad even nagevraagd en ht blijkt dat onder de navel spieren zitten (heb ik die nog dan...) ) en die uit rekken en dat merk je extra bij bepaalde bewegingen...erggggg pijnlijk maar blijkt er bij te kunnen horen.
Bij de eerste had ik dat helemaal niet....grappig elke zwangerschap is inderdaad anders...

Terug
Bovenaan