navel

hmimes

New member
soms komt er nog iets van pus uit ayoub de navel , is nu 3 wkn oud . Kan dit ? Ik doe er dagelijks babypoeder op rompertje is ook bijna elke dag vies hierdoor .
 
Nadat de navelstreng eraf gevallen is ook nog dikke week dat er vanalles uitkwam. Was normaal zeiden ze. Geen idee hoe lang dat kan duren.
Als je nietvertrouwd maandag ff bellen.
Bij mijn nichtje haar dochtertje bleef het langere tijd aanhouden en ze had er ook pijn aan kwam bij haar van navelbreuk.
Als hij geen pijn heeft zal het vast meevallen
Maar nogmaals vertrouw jr. Het niet gewoon ha of cb bellen en vragen of ze er naar willen kijken
 
Xilyano had dat ook, je moet het naveltje dan elke morgen schoonmaken met een gaasje en alcohol. Met 3,5 week was het over bij hem volgens mij. Met 4 weken bij het cb kijken ze er ook nog even naar.
 
Dit kan zeker bij j'velino duurde het ook totdat hij een maand was, als je het niet vertrouwd ff langs de ha dan krijg je een zalfje ervoor als het echt onstoken is, ik zou zelf geen alcohol gebruiken stel je voor als het echt onstoken is dan kan het best prikken
 
Schoonmaken met alcohol heeft het cb aan mij geadviseerd...dus vandaar dat ik dat zeg. Dat doe je toch al vanaf de geboorte en daar ga je dan gewoon wat langer mee door tot hij schoon is. Bij mij waren zijn rompers ook echt vies.
 
dat deed ik niet met de geboorte ?
Ik doe het dagelijks poederen en dan lijkt het mooi te drogen . Lijkt me inderdaad wel pijnlijk met alcohol pff .
 
Terug
Bovenaan