quote: bibijan schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2009 11:01:47&apos

);
Mijn zoontje van bijna 3 maand oud, wordt binnenkort geholpen aan een navelbreukje. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kunnen we verwachten? En vooral na de operatie...
Sven's mama
Hoi Sven's mama,
Wij zelf hebben er geen ervaring mee in die zin ons dochtertje heeft geen last een navelbreuk.
Ik zelf ben verzorgende en weet van stage's en mijn werk dat het een relatief kleine ingreep is. waarvan de nasleep (zeker bij de kleintjes) niet heel erg is.
De ervaring is dat het voor de ouders "erger" is in die zin je kleintje gaat naar de ok word in slaap gebracht je moet hem achter laten en dan komt tie uit de ok en heeft tie infuus zal wrs huilen omdat tie er niets van snapt en waarschijnlijk ook van wat pijn.
Het voelt ook voor zo'n kleintje natuurlijk niet lekker laten we eerlijk zijn.
Maarja weet je mocht je nog vragen hebben bel dan gerust naar de poli van de kinderchirurgie vaak zijn het doktersassistentes die daar de afspraken inplannen of verpleegkundigen dus die kunnen over het algemeen je vragen wel beantwoorden.
Wens jullie heel veel sterkte voor- tijdens en na de operatie.
Gr Louise mama van FLoortje