navelbreuk

ben vanochtend eindelijk na al een tijdje met last van mn navel naar de huisarts gegaan...
de verloskundige wist ervan maar die zei dat ze het van buitenaf niet konden zien?! dus dan maar naar de huisarts

en die bevestigde waar ik al bang voor was... een fikse navelbreuk... 14 december moet ik naar de chirurg in het zkh.. om te kijken of er iets te vinden is wat het draagelijk maakt tot maart.... hij had het al over een operatie in de 34ste week maar lijkt me echt doodeng....

net mn werk gebeld (ben kraamverzorgende) dat ik in ieder geval tot de 14de niet mag werken in overleg met de vk en dan afwachten wat de chirurg zegt maar moet er vanuit gaan dat ik vanaf nu gewoon thuis moet zitten...
heb er helaas veel last van met hoesten zitten niezen liggen op mn zij in bed end... mag al niet meer fietsen... dus alles met de auto(wordt je echt lui van dus:S)

iemand toevallig nog in hetzelfde schuitje???
de verloskundige zei dat het eigenlijk zelden voorkomt dat het zo erg is dat de huisarts je doorstuurt naar een chirurg.. en tja toen was het brullen natuurlijk lang leven de hormonen!!!

liefs

ow wat vervelend voor je zeg!
een operatie lijkt me idd heeel eng ja! maar als er niks anders op zit..die pijn zal zeker niet fijn zijn!
ik heb het nooit gehad dus kan je er helaas niet mee helpen
maar wens je wel veel succes en beterschap ermee!

liefs

Zeker hel vervelend! Lekker janken hoor, dat lucht op! Ik zou zo´n operatuie ook maar niets vinden in de zwangerschap en het zo lang mogelijk uitstellen (als de pijn draagelijk is).

Heel veel sterkte ermee!

Jezus dat is ook niet niks he,op zo,n operatie zit je ook niet te wachten,maar ja als het echt nodig is dan moet het maar zo laat mogenlijk.
ik hoop voor je dat je niet teveel pijn hebt!
sterkte!

Heeey meid,

Dus eindelijk de stap genomen om naar de dokter te gaan?? Jeetje dat is dan wel even schrikken zeg als de chirug dat zegt. Ik zou ook niet blij zijn als je dan misschien een operatie moet hebben en je bent zwanger.
Ik zou ook indd zo lang mogelijk wachten met de operatie, zolang de pijn nog draagelijk is.
Succes en beterschap meid!!!!
Doe maar lekker rustig aan.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan