navelbreukje?

Hoe herken je een navelbreukje?
Tyche heeft een bultje boven haar naveltje.. dit zie je vooral als ze drukt bij het poepen of huilt. Het voelt een beetje hard. En denk zelf aan een navelbreukje maar weet niet waarom.
Het probleem is dat mijn man het bultje niet ziet / voelt. Terwijl hij wel nauw betrokken is bij haar opvoeding. Nu ben ik aan het denken om vrijdag naar het inloopspreekuur van het cb te gaan om te wegen (meer als smoesje) en dit te vragen.
Wat denken jullie?

Hoi,

Het dochtertje van mijn zus is nu 3 en heeft ook al heel lang een navelbreuk,ik zal wel eens navragen aan haar hoe ze dat ontdekt heeft en met welke leeftijd.

Je hoort er nog van......

Groetjes Marina.

Hoi,

Een van onze tweeling van 06-07 had ook een dikke bobbeltje op ze naveltje, en omdat ie veel huilde. Ben ik op een gegeven moment naar de huisarts gegaan, en die zei dat het een kleine navelbreuk was, en dan we even moesten afwachten, zo vanzelf weer gaan afzakken ( tis nu na 8 weken helemaal weg). En ze navelbreukje is ook helemaal weg, en hoeft er niet aan geholpen te worden. Ik zou zeggen vertrouw je het echt niet neem dan gewoon contact op met je huisarts, dat heb ik ook gedaan.

Suc6

Hoi,

Ik heb het even aan mijn zus nagevraagd, bij haar dochtertje  zag ze 's ochtends ineens dat haar naveltje uitpuilde. Ze kende het niet van het "bultje".
Ze is toen bij de huisarts geweest en die vertelde dat het een navelbreuk was.
Ik zou als ik jou was gewoon even langs de huisarts gaan, kan nooit geen kwaad toch??
En je hebt meteen zekerheid.

Succes ermee !!
Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan