navelbreukje

ik denk dat mijn kleine man een navelbreuk heeft.
hij heeft namelijk een rare bult onder zijn navel.
ik moet maandag naar het cb dus hoor dan of mijn vermoeden juist is.
is er hier iemand die hier ervaring mee heeft ik las op het internet dat het bij de meeste baby`s die dit hebben voor het eerste jaar weer is verdwenen.
kan iemand hier mij meer vertellen?

groetjes angelique

Ik heb als baby een navelbreuk + liesbreuk gehad.
Ik ben er geloof ik op mijn 2de aan geopereerd.
Maar goed dan praat ik over 25 jaar geleden heb want ik ben nu 27........
Weet ook niet precies hoe lang ik het toen al had hoor......en of je er toen standaard aan geopereerd werd.
Heb het eigenlijk ook nooit gevraagd aan mama, hoe en waarom.
Maar wat sneu voor je mannetje zeg.
Hopelijk heeft hij er geen of weinig last van.
Sucses maandag laat je het weten hoe het was?

Liefs Louise

Hoihoi,

Mijn kindjes hebben het allebei gehad en bij allebei had ik ineens na een paar maanden zoiets van: Hé het is weg... Vanzelf goedgekomen dus...
En volgens mij voelen ze er ook niks van of heeft jouw ventje er last van?

Groetjes!

Ik heb geen idee! Zou het ook niet eten te herkennen eerlijk gezegd! 't isdat je zegt dat ie een bult onder zijn naveltje heeft......
Hoop dat ie er geen last van heeft, ben beniuewd wat ze op het cb zeggen. Laat je het even weten?

Liefz Esz

ik vermoed dat hij er geen pijn aan heeft.
hij heeft wel veel last van krampjes. ligt dan echt te kronkelen ben nu wel met cinababy begonnen. dit lijkt wel iets te helpen.poept hij ook een stuk minder zijn ontlasting is ook aan de dikke kant.
en sinds vannacht is hij ook neus verkouden. wat klinkt dat benauwd zech als hij door zijn neusje ademt. hij treft het wel deze week.
je staat zo machteloos he met zo`n kleintje, je kan zo weinig doen om hun ongemakjes te verlichten.
maar verder eet hij wel goed.

groetjes angelique

Ik heb zelf ook een navelbreukje gehad, maar dat weet ik alleen maar omdat het in het verslag van de kraamhulp stond...Nou dat verslag is eind van dit jaar ook al weer 30 jaar oud!! Bij mij is er toen niks aangedaan en blijkbaar vanzelf weggetrokken.

Ik zou als je het niet vertrouwd het idd bij het cb aangeven daar loopt als het goed is ook een arts rond en als het antwoord je daar niet gerust steld dan ga je of bel je gewoon even naar de ha...
Suc6

Terug
Bovenaan