Navelpiercing tijdens de zwangerschap?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben benieuwd of er meiden zijn die net als ik een navelpiercing hebben?
Er wordt aangeraden om hem eruit te halen maar dat vind ik op de een of andere manier zonde.
Ik ben nu bijna 26 weken en er lijkt nog niets aan de hand als hij echt gespannen gaat staan wil ik er wel zo'n speciale zwangerschapspiercing in doen, maar ben benieuwd of er meiden zijn waarbij dat niet nodig was.
Ook ben ik benieuwd of het er na je zwangerschap lelijker uit gaat zien dat je bijvoorbeeld een groter gaatje hebt of iets.
Nou ik hoor het wel.

Groetjes Francis

Hoi meid,

ik heb ook een navelpiercing gehad... ben nu bijna 38 weken en mmmm ik raad toch aan om hem eruit te halen. Ik draag alles naar voor en het is precies alsof ik een ballon onder mijn truitje heb... Echt geen zicht meer met die piercing...
Maar je beslist natuurlijk zelf, maar aangezien je raad vraagt: ik zou hem eruit doen!

Liefs,
van ons...

hoi hoi

ik had ook een navelpiercing en ik heb em eruit gehaald omdat me huid zo jeukte rond me navel en omdat me huid zo strak gespannen stond vond ik het erg onprettig worden.
Het gaatje is bij mij niet groter geworden na de bevalling en het ziet er ook niet veel anders uit dan bij andere gaatjes van piercingen.

als je toch graag een piercing wil blijven houden kijk dan eens hierna misschien is dit wat voor je.

piercingen

Gr Raya

Hoi,

Tijdens mijn zwangerschap heb ik mijn navelpiercing met 12 weken er uit gehaald. Puur omdat ik het geen gezicht vind... Zo een bolle buik en dan die piercing die dan behoorlijk opvalt. Nu heb ik hem dus niet meer en vind het eigenlijk niet eens zonde.

Groetjes,

Frieda
Mv. Kyra 07-06-07

Haihai,

ik heb m d'r ook uitgehaald omdat het ging jeuken. Maar het gat is heel lelijk geworden. Als ik dat had geweten, had ik m misschien laten zitten. Mijn lichaam kan niet meer zo goed infecties en wondjes bestrijden, dus dit ging ook heel langzaam. Het is nu niet mooi.

Het boeit me eigenlijk niet, ik had toch al geen mooie platte buik en het was eigenlijk al heel lang gemakszucht dat ie d'r nog in zat.

Ik had van die visioenen dat het ding tijdens de bevalling eruit zou schieten in het oog van de verloskudige ofzo, haha!

Ik zou zeggen: laat m lekker zitten totdat ie gaat irriteren. Dan kun je m er altijd nog uithalen; zo gepiept, toch?
Groetjes, José

Hoi Francis,
Ik heb ook een navelpiercing. Eerst had ik een staafje, maar die werd te kort. Ben toen naar de piercer gegaan en die heeft er weer een ringetje in gedaan en toen mijn buik echt begon te groeien een zwangerschapspiercing. Het is een lang staafje dat flexibel is. Ook ik draag mijn buik naar voren en je ziet het niet dat ik mijn piercing nog in heb.
Als ik mijn piercing niet meer zou hebben zou ik hem zeker weten weer opnieuw laten zetten, want ik vind het geen gezicht zonder!
Ik zou zeggen ga naar een piercingshop, die weten echt wel wat goed voor je is. En ik heb totaal geen last van mijn piercing.
Ook heb ik iedere keer een andere vk en die zeggen er niks van, dus het zal echt geen kwaad kunnen. Lekker laten zitten dat ding!

Liefs Tineke 35w4d

Hoi Francis

Ik had er ook een en heb hem er wel uitgehaald, ben nu inmiddels 30 wkn zwanger en als ik zie hoe ver het littekentje nu al opgerekt is denk ik dat het niet echt mooi was geweest als het ringetje er nog in zat. Bij mij is het gaatje ook al helemaal dicht gegroeid inmiddels,  ik was bang dat het misschien zou gaan ontsteken ofzo vanwege het oprekken dus vandaar dat ik hem er wel uitgehaald heb.

Groetjes
Muizeke
30+3

Heyhey.

HIer ook een as mama met piercing.. :)
Ik heb er geen last van dus hij zit nog mooi, ben nu 23/24 weken haal straks een zwangerschapspiercing.. maar hij kan nog wel even mee..
Mijn vroedvrouw zegt er nooit wat van..

Het zijn denk ik ook smaken die verschillen, vind je het mooi staan op je buikkie, doet het ook pijn enz..

Ik heb nergens last van dus laat hem mooi zitten :D
succes ermee :)

Liefs

Terug
Bovenaan