navelpiercing tijdens zwangerschap

hallo,

Ik vroeg mij af of er meiden zijn die een navelpiercing hebben?
hebben jullie die inmiddels eruit gehaald? of een speciale rekbare er in gedaan?

Ik heb er zelf namelijk ook 1 ben nu inmiddels bijna 18 weken maar heb er nog geen last van.....

liefs lis

Hoi Lis,

Leuk dat er eens iemand hier over schrijft!
Ik had ook een navelpiercing toen ik zwanger was van mijn kindje.
Ik weet niet meer precies wanneer maar na een tijdje heb ik er een zwangerschapspiercing in gedaan (gewoon bij de V&D piercingshop).
Dit is zo'n plastic staafje.
Ik vond dat toch fijner omdat het flexiebel is en dus "meegaat" met hoe je buik groeit.
In de laatste maand van mijn zwangerschap heb ik hem er uit gehaald omdat hij zo ver uitstak dat ik er voor mijn gevoel steeds achter bleef haken.
Maar helaas na mijn bevalling kreeg ik er geen piercing meer in! Had de navelpiercing al meer dan 10 jaar en hem ook al n paar jaar eruit gehad. Had dus helemaal niet verwcht dat hij er niet meer in zou gaan.
Vind het nog steeds wel jammer maar ben weer zwanger en die buik zal dus wel weer uitrekken en zo.
Misschien dat ik er nog wel een keer een laat zetten of de oude laat oprekken als ik klaar ben met baby-tjes krijgen

Succes met je zwangerschap en piercing!

Hoi,

Ik had tijdens mijn 2de zwangerschap een navelpiercing. Ik heb een speciale piercing gekocht voor de zwangerschap op internet. Het was een hele lange flexibele die je zelf nog eventueel kon inkorten. Die heb ik tot na mijn bevalling ingehouden en dat ging heel goed. En ik had een extreem dikke buik.

hoi,

tijdens mij eerst zwangerschap had ik een navel piercing, maar met ruim 18wk heb ik hem uit gehaald, hij begon namelijk iets wat uit tescheuren, heb hem er na ook niet meer in gekregen en laat hem ook niet opnieuw zetten.

groetjes Simone

mv Mart en 28wk zw

Hoi,

Ik ben nu 38.2 weken zwanger en mijn piercing zit er nog steeds in, bij mijn vorige zwangerschap heb ik hem ook de volle 41 weken in kunnen houden. Ik heb een ringetje maar ik weet niet of dat dat anders is dan een staafje. Ook een voordeel is dat ik een vrij diepe navel heb dus ook geen last van uitpuilende navel of zo.
Ik denk dat het ook per persoon afhankelijk is.

groetjes

Hello,

In mijn eerste zwangerschap heb ik mijn piercing er met zo'n 30 weken uit laten halen; ik vond het niet meer fijn zitten.
Na een jaar (eerder kwam het er op een of andere manier niet van) heb ik hem weer terug laten zetten. En nu ben ik ruim 19 weken zwanger en moet ik hem er weer uit halen; voor de 20 weken echo mag ik hem niet laten zitten, hoorde ik onlangs van de verloskundige.

Groetjes,
Jolien

Hey Jolien,

Ik heb mijn piercing met de 20 wekenecho gewoon laten zitten hoor, ze vonden het geen geen probleem. Ik zou hem dus gewoon laten zitten en mochten ze er iets van zeggen heb je hem er daar nog snel genoeg uitgehaald.

Terug
Bovenaan