Navelpiercing

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Even een vraagje? het is een beetje vroeg want ik ben (nog) niet zwanger maar dit zou dit toch graag alvast willen weten.
Ik heb een navelpiercing en ik verwacht dat dat toch wel een probleempje wordt als ik zwanger raak, nu heb ik gehoord dat er speciale zwangerschapspiercings zijn weet iemand hier meer van en als die dingen inderdaad bestaan waar ik deze dan kan kopen????

Groetjes Mirella

Hoi Mirella,

Ik weet niet precies waar je ze kunt kopen, misschien bij een pircingshop? Ik weet dat ze wel bestaan, een vriendin van me had er ook een. Het is volgens mij gewoon een soort plastic staafje wat een beetje soepel is!

Nu maar hopen dat je er snel een kunt gebruiken!

groetjes mel

Hoi Mirella,

Ik heb zelf ook een navelpiercing en ik weet dat ze bij de meeste piercingshops besteld kunnen worden, ik weet alleen niet wat de prijs is.

Groetjes Cindy

Hoi Mirella,
ik weet niet waar je ze kunt halen, maar met de zwangerschap van de eerste 6 jaar geleden, heb ik de hele zwangerschap mijn piercing in kunnen houden! ik groeide door 9 maand misselijkheid niet zo hard.
bij mijn tweede zwangerschap heb ik hem met 7 maand uitgehaald ( en dat lukte bijna niet!) maar daardoor heb ik nu wel een littekentje, een beetje uitgescheurd.
van mijn gynacoloog mocht ik hem wel de hele zwangerschap toen inhouden.
maar nu heb ik er geen meer dus dat is dan ook wel weer lekker makkelijk, voor onze (hopelijk) (binnenkort)  volgende zwangerschap.
gr. Tamara

Terug
Bovenaan