Navelpiercing

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Wie heeft er nog meer een navelpiercing? Heb zelf een navelpiercing en heb vanaf vandaag een speciale piercing in mijn navel gadaan voor de zwangerschap. Hebben jullie ervaring met een navelpiercing tijdens de zwangerschap.

Gr Fruit Girl 17wk

Ja, ik heb nog steeds het originele ringetje erin, dit is mijn tweede zwangerschap en heb er nog geen last van gehad...

Yvonne (39+5)

Hoi Meiden,

Ik heb zelf ook een navelpiercing tot nu toe geen last van(ook bijna 17 weken zwanger)
Denk dat ik er pas 1 in doe als ik er last van krijg,ik heb er zelf een gouden in en dan moet ik waarschijnlijk overgaan in een zilveren of titanium en dat vind ik lelijk.

Liefs Bernice(bijna 17 weken)

mijn schoonzusje heeft ook een navel piercing en die heeft hem ook vervangen en dat bevalt haar goed
ikzelf heb een tepelpiercing maar die moet ik dringend nog vervangen want ik heb het idee dat men tepel iets is uitgescheurt en heb er ook geregeld flink veel pijn aan

Hoi, ik heb ook een piercing en heb inderdaad wel eens gehoord van een meegroei piercing. Dat lijkt me ook wel wat, mocht ik mijn eigen eruit moeten halen.
Wie weet waar je die kunt kopen???

Suus

Hoi Suus,

Ik heb de navelpiercing online besteld www.tattoobob-shop.nl hij kost maar 15 euro en je hebt hem binnen een paar dagen in huis.

Gr Fruit Girl

He meiden,

Ook ik heb een navelpiercing en ik heb zo'n meegroeiding gewoon bij mijn "eigen" piercer kunnen halen. Tevens heb ik mijn piercing al heel erg lang (10jaar) en weet ik sinds de zwangerschap dat ik hem ook makkelijikk een paar weken uit kan houden zonder dat ie dichtgroeit. Ik doe hem nu eigenlijk nog maar af en toe even in om er zeker van te zijn dat er nog een gaatje is straks, maar ik vind het persoonlijk niet zo mooi meer staan nu, omdat mijn buik zo groot/strak (ben 40weken) is en bij alle kleding zie je de bolletjes dan erdoorheen komen. Tevens is dat af en toe lastig met kleren aan/uit doen en aangzien ik nu best veel moet plassen .......

Groetjes,
Nymue
40w 1dag

Terug
Bovenaan