navelstreng doorgeknipt... nog wel verbonden

Hoi hoi,

Ik heb  regelmatig  dat ik denk dat ik zomaar wakker word, me wil omdraaien om verder te slapen maar er dan toch uitmoet omdat Yanick voor zijn nachtvoeding komt. Vannacht werd ik weer wakker en ja hoor, eventjes later begint Yanick te huilen. Geinig he?? De navelstreng mag dan doorgeknipt zijn, maar ergens zijn we nog verbonden.

Hebben anderen dat ook (ik geef   trouwens borstvoeding, dus misschien zijn het mijn borsten wel die goed zijn afgestemd op Yanick)

dat is wel grappig ja.ik heb wel dat ik snachts half slapend lig te wachten tot boas komt,maar die snurkt dan lekker door tot 8 uur.beetje jammer van mn nachtrust.ik moet nog even afkicken van de gebroken nachten geloof ik(die we sinds 2 weekjes niet meer hebben)

ja, ik heb ook vaak dat ik 'nachts wakker word, op de klok kijk en denk van goh, ik had Mark nu wel verwacht. Lekker, nog even verder slapen! En dan ja hoor: dan wordt hij net wakker en is het toch tijd om te eten! Ik geef ook borstvoeding en mijn borsten vinden het dan ook wel lekker haha!

Hoi,

ja heel herkenbaar! Ik wordt ook net wakker voordat mijn mannetje komt, ik denk dat het idd met borstvoeding te maken heeft. Ik heb een zeer pijnlijker toeschietreflex die s'nachts niet voel gelukkig, maar maakt me wel wakker maakt onbewust.

Cb zei tegen me dat hij mag doorslapen, ja hihi zou ik ook wel willen. Gelukkig heeft hij nu wel vaste tijden. 23.00-24.00, 3.00, 6.00 en ja dan gaat het erg moeizaam, 8.00-9.00  het  slapen dit gaat door tot 11.00-12.00 uur weer voeding, 15.00, 18.00, soms hierna tot eerste voeding doorslapen maar soms ook om 21.00 voeding. Dus nog steeds 8/9 voedingen per 24 uur. Erg vermoeiend!

grt suuz mv Joshua 8-2-07

Herkenbaar! Inmiddels iets minder dan in de eerste weken.Toen werd ik idd 5 minuten voor Quinn steeds wakker. Nu ben ik nog steeds op tijd wakker, zo rond 7 - 7.30 uur, terwijli Quinn pas rond 8 uur op zijn vroegst wakker wordt.
Raar he.
Groetjes Veerle

Ja, heel herkenbaar! Ik voel vaak aan wanneer ze zal gaan huilen, of ze wakker wordt, boos gaat worden of dat het gemekker wel overgaat. Ik word wakker voordat ze begint te huilen 's nachts en als ik haar na een voeding terugleg weet ik vaak ook al of ze verder gaat slapen of niet. Soms ook wel onhandig, want ik lig dan wakker van 'ze gaat straks toch weer spoken' terwijl dat soms nog een half uur duurt. Dat half uurtje had ik liever geslapen...

Groetjes,

Eveline

Meestal word ik pas wakker als de wekker (=Christian!) gaat (tussen 5:30 en 6:30), maar zo 1x per week heb ik last van stuwing in mijn borsten (waarom??)  en dan word ik wakker van dat volle, pijnlijke gevoel! Dan lig ik naar de klok te kijken, oren gespitst of hij echt niet wakker wordt, want dan kan ik eindelijk de druk eraf halen, ha, ha!! Op een bepaalde ochtend was het zo oncomfortabel dat ik bijna de kleine zelf wakker heb gemaakt om 5:00 uur, kon me maar net bedwingen, ha, ha!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (7 weken)

Terug
Bovenaan