Navelstreng doorknippen

Ik zou heel graag bij onze derde zelf de navelstreng door willen knippen.

Wie heeft wel eens gehoord dat de moeder ipv de vader de navelstreng doorknipt?
 
Hoi

Ik kom even inbreken van het december forum.
Ik zag toevallig gisteren bij bevallingsverhalen op de tv dat de moeder het deed en een paar dagen geleden dat de ouders het samen deden.

Groetjes Redaro
 
hoi ik ben een septembermaam en heb bij men 2 de zoon ook zelf de navelstreng doorgeknipt ,mijn man kan niet tegen bloed en bij de 1 ste heeft de kraamverzorgster hem doorgeknipt ,nu wil ik het weer zelf doen.
gr
 
Zit er ook aan te denken om deze keer de navelstreng door te knippen. Ben nu zwanger van de vierde en dacht dat ik het deze keer wel eens zelf wilde doen. Mn man vindt het prima als ik het wil doen. Hij heeft het de voorgaande drie keer gedaan maar heeft daar op zich niet zoveel mee.
Mijn man heeft dan bij onze drie dochters de navelstreng doorgeknipt en ik zou dan bij onze zoon de navelstreng doorknippen. Op zich ook wel mooi,,,
Maar ik kan er nog even over na denken..(moet nog ca. 10 weken).
groetjes
 
Hey hoi,
Ik heb zelf de navelstreng doorgeknipt bij de tweede, bij de eerste is het gedaan door de kraamhulp omdat mijn toenmalige partner het niet durfde, dus toen nummer twee kwam heb ik het zelf gedaan, vond het wel bijzonder en als het zo uitkomt wil ik het ook bij deze baby straks zelf wel doen, al denk ik dat papa het gewoon weer doet net als twee jaar terug.
groetjes
 
Terug
Bovenaan