Tja, ik ben er nog steeds een beetje beduusd van. Afgelopen di heb ik mijn 20 wkn echo gehad. Hier kwam uit naar voren dat het baby'tje maar 2 aders in de navelstreng heeft ipv 3 (gewoonlijk 1 ader en 2 slagaders, de baby mist de slagader). Ook vond de echoscopist dat de darmpjes er qua kleur wat anders uitzagen. Om deze reden hebben we as maandag opnieuw een afspraak/echo maar dan met de gynaecoloog.
Ik maak me best wel wat zorgen, de navelstreng lijkt me zelf een van de belangrijkste dingen voor de groei van de baby. We hebben afgelopen dinsdag al wel wat gevraagd wat dit betekend, maar we kregen hier niet echt veel reactie op ('de groei kan achterblijven'). Heeft iemand van jullie ervaring met een missende slagader?
Hoor dit dan graag!
Juul
Ik maak me best wel wat zorgen, de navelstreng lijkt me zelf een van de belangrijkste dingen voor de groei van de baby. We hebben afgelopen dinsdag al wel wat gevraagd wat dit betekend, maar we kregen hier niet echt veel reactie op ('de groei kan achterblijven'). Heeft iemand van jullie ervaring met een missende slagader?
Hoor dit dan graag!
Juul